Terug

beschadigde hoeksalon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Weba Deinze

26/04/2019

Beste, Op 30/01/2019 koopt onze dochter, samen met haar vriend de hoeksalon Montego bij de Weba in Gent.Wij zijn in het verleden altijd tevreden geweest over onze aankopen bij Weba Gent.Een 14-tal dagen nadien, dit op 14/02/2019 kregen wij de melding dat de hoeksalon binnen was en kon worden afgehaald. Er werd hen een gratis camionette voorgesteld, mits te betalen van 200euro waarborg. Op 18/02/2019 wordt de hoeksalon afgehaald. Men komt met de hoeksalon thuis en bij het uitpakken zien zij dat de salon bij verschillende stukken is beschadigd. De hoeksalon bestaat uit 5 delen, waarvan vier van de vijf stukken beschadigd zijn.Zij nemen onmiddellijk contact op met Weba en krijgen te horen dat wij op het “montageplan” moeten aanduiden waar de zetel beschadigd is en dit montageplan te bezorgen aan Weba, persoonlijk of via mail. Gezien zij dit ook een rare regeling vonden bellen ze naar mij en ik neem opnieuw contact om met Weba. Aldaar krijg ik hetzelfde te horen. Gezien er vier van de vijf delen beschadigd zijn, vragen wij of het niet vlugger gaat om een nieuwe zetel bestellen dan aparte stukken, krijgen wij te horen dat het op die manier zal moeten, aanduiden, doormailen en de stukken worden besteld.Dus sturen wij op 18/02/2019 het montageplan met de aangetekende beschadigde stukken door naar: service@weba-gent.beOndertussen zijn we bijna eind april en na verschillende keren Weba klantendienst te hebben gecontacteerd, dit met de vraag hoe ver het staat met de bestelde stukken, krijgen wij telkens hetzelfde te horen, dat men van Weba uit contact gaat opnemen met de fabrikant en ze ons op de hoogte gaan brengen. Wat tot op heden nog niet is gebeurd, wij hebben nog niets gehoord of de stukken nu opnieuw besteld zijn en/of wat de fabrikant heeft gezegd als men via Weba uit contact heeft opgenomen. Als men al contact heeft opgenomen want wij horen niets. Alsook hebben wij per mail de vraag gesteld om een kleine tegemoetkoming inzake service, dit of men de nieuwe geleverde stukken kunnen leveren zodat men de oude stukken onmiddellijk kan meenemen. Alsook op deze kleine moeite moeten we niet hopen, we krijgen per mail en telefonisch de melding dat het huren van een camionette gratis is, althans bij het betalen van opnieuw 200euro waarborg. Wanneer een collega van mij hoorde over deze zaak, kon zij me vertellen dat zij ook al van verschillende mensen had gehoord dat de service bij Weba Gent te wensen over laat. Dat bij Weba Deinze een veel betere service wordt gegeven, zeker bij schadegevallen. Via deze weg willen wij ons ongenoegen uiten over de onprofessionele communicatie en de gebrekkige service van Weba Gent voor de klanten. Heb op 24/04/2019 om 13u30uur dan toch nog eens teruggebeld. Antwoordt: ja mevrouw mijn collega is daar mee bezig zie ik en morgen is hij terug. Ik zal vragen of hij u op de hoogte houdt. En daar hield het gesprek dan ook op. Tot op heden nog geen mail of telefoontje gekregen met de stand van zaken.Maar ik wil u er sowieso van in kennis stellen. Van Weba uit gaan ze de salon niet komen afhalen en de nieuwe stukken leveren als tegemoetkoming voor deze lange wachttijd. En dat is toch het minste wat ze kunnen doen als compenstatie.Het duurde maar een paar weken om te hoeksalon te gaan afhalen. We zijn nu 26april en de stukken zijn besteld op 18 februari. Bij telefonisch contact naar Weba gaan ze telkens contact op nemen met de fabrikant en zullen we worden in kennis gesteld. Maar Weba nog niet gehoord. met vriendelijke groetenVindevogel Tanja

Berichten (2)

Weba Deinze

Naar: T. V.

26/04/2019

DATA NOT AVAILABLE

T. V.

Naar: Weba Deinze

26/04/2019

Beste,Spijtig dat het zolang moet duren en dat ik uiteindelijk via testaankoop moet mailen, voordat jullie enige reactie geven. Vorige week was de wachttijd ook verstreken en na telefonisch contact had ik tot op vandaag nog geen enkel respons van jullie. Maar swoit....volgend weekend komen we de salon halengroeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform