Beste,Tafel, grote hoekzetel en boxpspring met bijpassende nachtkastjes besteld in Maart. Na levering bleek dat de tafel onderaan beschadigd was, alsook de zetel en het bed, alles dus. Zie bijgevoegde foto's. Na maanden niet te worden gecontacteerd door hen, na een aangetekende zending zowel per post als per mail werd er iemand gestuurd door de meubelzaak. Zonder enig werkmateriaal te hebben meegenomen kwam hij tot de vaststelling dat de oorzaak van de oneven zetel, een vloer was die niet waterpas is, en dit enkel op het zicht (wat een talent). Na terug contact te hebben opgenomen met de zaakvoerder wist hij ons te vertellen dat de controleur hem had verteld dat alles in orde was, en dat de vloer enkel niet waterpas was. Dit heb ik meteen betwist, de zaakvoerder zou langskomen op een Dinsdag, nadat dit niet plaatsvond wist hij mij alsook te vertellen dat wij dit fout hadden begrepen en hij Woensdag zou langskomen. De zaakvoerder kwam dus langs en als argument op de beschadigde tafel zij hij dat dit ook zo is in de winkel, dus geen discussie mogelijk. Het bed werd uiteindelijk toch in elkaar gestoken, dus geen discussie mogelijk. En de zetel die scheef staat is door een aantal misplaatste poten, welke een fabrieksfout zou zijn, enkel mogelijk op te lossen door deze terug naar Polen te sturen, en waarbij wij 6 maanden moeten wachten, dit weigerde ik en werd ook brutaal aangeroepen zeggende dat 'ik dan naar de winkel moet komen om het op te lossen'. Hij gaf mij hierbij enkele tussenvijsjes die ik zelf moet monteren. Einde verhaal. Zie bijlage voor meer gedetailleerde info.