Beste, onze bestelling werd geleverd 13/10/2021 het bestond uit een lot hout besteld via Woodlet maar geleverd door Cras woodshops. We kozen bewust voor NIET afgekeurde of beschadigde artikelen. Bij natellen van de levering zagen we al meteen dat de aantallen niet klopten Dit hebben we dezelfde dag nog via de klantenservice gemeld. De dagen nadien hebben we de planken en latten volledig uitgepakt en merkten we beschadigingen op, gebroken latten, latten die al eens gebruikt waren omdat de schroefgaten nog te zien waren, gespleten latten, ingedeukte latten enz we maakten foto's als bewijs en stuurde ze in mail naar woodlet.Janick van de klantenservice ging akkoord met het ophalen van de levering op hun kosten. Een creditnota voor de volledige bestelling werd opgemaakt.Maar daar bleef het ook bij Sinds de laatste mail van Janick met de creditnota (die overigens nog niet is teruggestort) blijft het oorverdovend stil. Onze telefoons worden doorgeschakeld of niet beantwoord belofte om terug te bellen wordt niet gehouden, antwoorden op mails krijgen we niet meer. Ondertussen zijn we een maand verder en eindelijk kregen we iemand aan de lijn Deze Dylan zei dat we pas terugbetaling kregen wanneer de retour was uitgevoerd Wanneer de ophaling zou gebeuren kon hij echter niet zeggen We moeten dus opnieuw wachten totdat iemand bij Woodlet bereid is actie te ondernemen, ondertussen blijft de kleine 4000 op hun rekening geparkeerd.Overzicht van contacten door ons aan Woodlet:13/10 dag van levering: melding van klacht14/10 melding aan Cras van klacht via telefoon15/10 telefoon17/10 mailMail naar Cras via klantendienst19/10 mail20/10 mail26/10 telefoon27/10 telefoon28/10 mail: antwoord met creditnota2/11 telefoon3/11 telefoon8/11 telefoon9/11 telefoon12/11 telefoon15/11 telefoon, eindelijk iemand die ons te woord staat.We worden ofwel in wacht gezet, doorgeschakeld, beloofd om terug te bellen enz...We hebben geen goed gevoel hierover We vrezen dat we ons geld nooit gaan terugzien.