Terug

Beschadigd tafelblad bij levering

Closed Openbaar

Meubelen Van Den Bergh

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. G.

Naar: Meubelen Van Den Bergh

19/06/2020

Bij levering eetkamer tafel blijkt er een kap in het tafelblad te zijn. Zij beweren dat wij dat gedaan hebben omdat wij er een stoel hebben opgezet. Die stoel was uiteraard omgekeerd met het dik kussen voorzichtig op tafel gezet om vilt op de stoelpoten te plakken. Onmogelijk dat een kussen zo een hap veroorzaakt. Dat was trouwens op een heel andere plaats. Bij ondertekening legde de persoon van het bedrijf heel strategisch zijn map met papier net over die kap. Dat was misschien de oorzaak. Wij hebben dit dan ook maar vastgesteld nadat zij net vertrokken waren. Wat nu? Zij zeggen ge hebt getekend voor ontvangst, zo botweg. Ik zou graag een andere onbeschadigde tafel in de plaats hebben.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform