Terug

Beschadigd product!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

16/12/2021

Beste, wij hebben bij jullie een nogal duur tuinset gekocht van teak. De verkoper heeft ons ook een protector aangeraden zodat de teak jarenlang mooi blijft. Dit hebben wij gekocht en correct aangebracht. Na een week begon de coating los te laten en hebben we met jullie contact opgenomen. Er werd gezegd dat dit inderdaad niet goed is en er werd een nieuwe tafel geleverd. Ook deze tafel hebben we verzorgd zoals jullie verkoper zei. Echter is de coating ook op deze tafel losgelaten waardoor ik opnieuw een schadeclaim heb opgestart. We kregen een reactie terug dat dit ging over een vergrijzing dus dat we een omruiling mogen doen naar een ander product. Ik ging hiermee akkoord. Mijn dossier werd opeens door iemand anders behandeld, deze persoon zei dat dit niet mag omgeruild worden omdat dit eigen is aan teak indien je dit niet verzorgd! Ten eerste hebben we dit wel gedaan en ten tweede wordt er door 2 werknemers bevestigd dat dit niet normaal is en opeens is dit wel normaal en wordt de oplossing ingetrokken?! we worden dus opeens beschuldigd dit niet verzorgd te hebben terwijl we dit gedaan hebben met producten die jullie verkoper aanbevolen had! Dit kan echt niet! Dit is een tuintafel van €1600 dan verwacht je enige kwaliteit! Indien dit niet gegarandeerd kan worden moeten jullie dit vermelden bij aankoop! Ik eis een oplossing!!

Berichten (2)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: S. V.

16/12/2021

Beste Klachtenbox, Bedankt om je vraag te stellen! We zullen je zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.We hebben ticket (396459) voor je aangemaakt. Als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.Met vriendelijke groeten,Customer Care--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[3QVM52-57EM]

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: S. V.

22/12/2021

----------------------------------------------Jethro, 22 dec. 2021 13:49 CETBeste klant,De bestelling waarnaar je refereert staat op naam van: CATHELYNS en niet SHELSEY VAN VAECKElke specifieke bestelbonnummer kan voorkomen in elk van onze vestigingen en online shops, daarom vragen we de naam te vermelden zoals vermeld op de bestelbon zodat we deze snel oproepen. Indien er sprake is van een dossier dan is het handig om ook je dossiernummer te vermelden.Voor de aangehaalde case werd een dossier opgemaakt en op 16 december werd hierin een update geplaatst. Op de in de update vermelde vragen werd tot op heden (22 december) nog geen antwoord ontvangen. Om een goede opvolging te verzekeren vragen we je om je vragen en opmerkingen in verband met je dossier in je dossier te bundelen.Je dossiernummer: 2153027-01link naar je dossier:s:www.exterioo.be/nl/support/token/64373701-3D0E-4545-A0E8-3E4761C13795met vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,JethroCustomer CareExterioo Tuinmeubelen09/298 10 43----------------------------------------------Klachtenbox, 16 dec. 2021 13:33 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[3QVM52-57EM] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[3QVM52-57EM]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform