----------------------------------------------Jethro, 22 dec. 2021 13:49 CETBeste klant,De bestelling waarnaar je refereert staat op naam van: CATHELYNS en niet SHELSEY VAN VAECKElke specifieke bestelbonnummer kan voorkomen in elk van onze vestigingen en online shops, daarom vragen we de naam te vermelden zoals vermeld op de bestelbon zodat we deze snel oproepen. Indien er sprake is van een dossier dan is het handig om ook je dossiernummer te vermelden.Voor de aangehaalde case werd een dossier opgemaakt en op 16 december werd hierin een update geplaatst. Op de in de update vermelde vragen werd tot op heden (22 december) nog geen antwoord ontvangen. Om een goede opvolging te verzekeren vragen we je om je vragen en opmerkingen in verband met je dossier in je dossier te bundelen.Je dossiernummer: 2153027-01link naar je dossier:s:www.exterioo.be/nl/support/token/64373701-3D0E-4545-A0E8-3E4761C13795met vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,JethroCustomer CareExterioo Tuinmeubelen09/298 10 43----------------------------------------------Klachtenbox, 16 dec. 2021 13:33 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[3QVM52-57EM]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[3QVM52-57EM]