Beste ik bestelde een barstoel in kunstleer. Deze kwam snel toe en langs de buitenkant zag alles er goed uit met de verpakking. Ik opende voorzichtig de doos en pakte voorzichtig alles uit. De doos was heel groot en de stukken zaten er los in zonder beschermende folie of dergelijk. Na het uitpakken merkte ik op dat er een scheur zat in het leer van de armleuning. Na heel lang contact zoeken heb ik de firma toch kunnen bereiken, dit via een consumentenbeoordeling op hun site of dergelijke. Ik vroeg om de stoel op hun kosten terug te sturen of een fixe vergoeding omdat zij hem slecht zonder bescherming hadden ingepakt. Ik had voor de logistieke verzending al ongeveer 14 euro moeten betalen. Zij antwoordden uiteindelijk hierop. Terugsturen (op hun kosten) is onmogelijk en ze wilden een vergoeding van 10 euro geven. Alles was in het Frans te doen om te corresponderen, voor mij met de hulp van Google translate. Ik was hier niet mee akkoord, dat is veel te weinig als je bijna 84 euro hebt betaald. Ik wilde minstens de logistieke kosten en de lederlijm die ik kocht voor bijbaan 11 euro en een extra vergoeding van 5 a 10 euro voor de schade die je altijd zult zien. Dat is dan 30 tot 40 euro van de 84 euro die ik betaalde. Ze hebben hun vergoeding verhoogd tot 25 euro en na veel mails heen en weer willen ze dit niet verhogen naar wat ik vraag. Ze probeerden ook de schuld op de transporteur te steken. Maar de logistieke dienst heeft de stoel schandalig slecht ingepakt. De transporteur hoe voorzichtig of wild die zou geweest zijn kan hier niets aan doen. Want een scherpe metalen hendel van het onderstel in de doos heeft de scheur veroorzaakt doordat de onbeschermde stukken heen en weer konden schuiven in de hele grote doos. Je ziet op dezelfde armleuning ook een klein deukje van dezelfde scherpe hendel maar dat is niet doorgescheurd.Ondertussen is de stoel binnen bij een bedrijf die stoelen, banken en lampenkappen herstelt. Zij gingen het scheurtje zo goed mogelijk proberen te herstellen, want het is op een heel zichtbare plaats. Maat je zou het altijd blijven zien.Ik ben echt niet tevreden met de afhandeling van dit probleem. Terugsturen wad de eerste vereiste voor mij. Op de 2de plaats een vergoeding van 30 tot 40 euro. Het bedrijf wil niet hoger dan 25 euro gaan. Bedankt!