Beste,Wij zijn inwoner van De Panne. Sinds kort is daar een betalende parkeerregeling tussen 10u. en 18u. De regeling omvat ook dat elke gebruiker per dag en per zone een uur gratis kan parkeren. In ons geval loopt dit in de groene zone volledig fout. We worden zowel overdag als 's nachts vanaf de eerste minuut aangerekend. Ik heb hierover zowel bij de gemeente als bij Streeteo mijn beklag gedaan. Zij stelden dat enkel klachten via mail ontvankelijk waren, ik heb hen dan ook een mail gestuurd met volgende inhoud:Beste,Op donderdag 1/8 om 18.14 activeer ik de parkeerapp in De Panne met 4411.Om 20.44 u. diezelfde avond onderbreek ik het parkeren en krijg ik direct een aanrekening van 3,95€ terwijl dit 0 had moeten zijn vermits het parkeren tussen 18.00 u. en 10.00u. gratis is. Later die avond activeer ik het parkeren terug om 's morgens niet voor verrassingen te komen want de parkeerwachters beginnen retributies uit te schrijven stipt vanaf 10.00 u. Om 10.30u. onderbreek ik het parkeren om naar de winkel te gaan en krijg 7€ aangesmeerd, dit had weerom 0 moeten zijn vermits het eerste uur gratis is. Later die dag krijg ik nog verschillende foute aanrekeningen in de groene zone, de oranje zone blijkt correct te werken maar telkens ik aanmeld in de groene zone begint het systeem aan te rekenen vanaf de eerste minuut. Zo heb ik verkeerde aanrekeningen voor 0.15€, 2,98€, 1,05€, 1.05€, 0,50€, 0,48€ en 0,45€. Ik heb mijn wagen verplaatst naar een plek waar geen parkeergelden moeten betaald worden want het probleem is nog steeds niet opgelost.Als inwoner van De Panne vind ik dit een kwalijke zaak omdat ik verplicht word mijn wagen ver van mijn woning te parkeren.Ik heb hierover reeds contact opgenomen met 4411, de gemeente en Streeteo De Panne maar ook al is het zomer toch blijkt iedereen een paraplu bij de hand te hebben.Ik hoop dat jullie er snel voor kunnen zorgen dat ik die bedragen niet aangerekend krijg en een compensatie krijg voor het ongemak.Hiermee is nogmaals het nut bewezen van bewonerskaarten.Vriendelijke groeten,Streeteo heeft me dan terug gemaild dat ik voor mijn probleem 4411 moest contacteren, wat ik dan ook gedaan heb. Ik een lang telefoongesprek met 4411 heb ik ons probleem uitgelegd. Aan de andere kant van de lijn werd ons verzekerd dat alles genoteerd werd en dat ze alles gingen voorleggen aan de financiële dienst. Ik heb dan van 441 niets meer gehoord tot ik op 20/8 toch een onterechte aanrekening kreeg die reeds voldaan werd via mijn kredietkaart.Ik kan me niet voorstellen dat wij de enige gedupeerden zijn.Hieronder een uittreksel uit de aanrekening waaruit blijkt dat de aanrekening volkomen onterecht is.Parking (4411) 01/08/2019 18:14 01/08/2019 20:44 0d 2u 29m 54s 1JSR490 De Panne DPA2 € 3,7501/08/2019 20:45 02/08/2019 10:30 0d 13u 45m 3s 1JSR490 De Panne DPA2 € 7,0002/08/2019 10:34 02/08/2019 10:41 0d 0u 6m 29s 1JSR490 De Panne DPA2 € 0,1502/08/2019 10:46 02/08/2019 12:45 0d 1u 59m 4s 1JSR490 De Panne DPA2 € 2,9802/08/2019 12:46 02/08/2019 13:28 0d 0u 42m 13s 1JSR490 De Panne DPA2 € 1,0502/08/2019 13:29 02/08/2019 14:12 0d 0u 42m 23s 1JSR490 De Panne DPA2 € 1,0502/08/2019 15:30 02/08/2019 15:50 0d 0u 20m 10s 1JSR490 De Panne DPA2 € 0,5002/08/2019 16:44 02/08/2019 17:03 0d 0u 18m 34s 1JSR490 De Panne DPA2 € 0,4803/08/2019 11:23 03/08/2019 11:41 0d 0u 18m 7s 1JSR490 De Panne DPA2 € 0,4504/08/2019 23:13 05/08/2019 03:33 0d 4u 20m 4s 1JSR490 De Panne DPA2 € 6,5005/08/2019 15:41 05/08/2019 17:21 0d 1u 39m 35s 1JSR490 De Panne DPA2 € 2,5005/08/2019 18:25 05/08/2019 18:31 0d 0u 5m 17s 1JSR490 De Panne DPA2 € 0,12De meeste sessies waren om te verifiëren of het systeem nog steeds fout liep, vermits onze wagen vanaf 2/8 op een plaats stond waar geen betalend parkeren gold.Ik vind dat buiten het terugstorten van het aangerekende bedrag een compensatie voor het ongemak op zijn plaats zou zijn.met vriendelijke groeten