Terug

Beloofde cadeaupakket wordt niet gegeven

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: De’Longhi Appliances

18/02/2021

Ik kocht op 11/01/2021 een volautomaat Magnifica S Smart ECAM250.33.TB. Ik wilde mijn product registreren voor de verwenpakketactie via het registratieformulier. Er wordt daar onder meer de EAN-code (streepjescode) gevraagd. Die zou volgens het formulier moeten beginnen met 8004, maar de streepjescode op het product en op de doos is 56132C8811_00_0819. Deze code wordt echter niet aanvaard, enkel iets dat begint met 8004, maar wat?? Via het Contact Form vraag ik hulp. Via mail laat support.delonghi.be.nl@delonghigroup.com me weten dat het de dienst Acties en promoties is die dit moet oplossen, mailadres info@hashting.com. Na ettelijke mails met deze dienst heb ik nog steeds, we schrijven 18/2/2021, geen enkel antwoord ontvangen. Intussen is de einddatum van de actie uiteraard verlopen. Het gaat mij niet zozeer over het cadeau maar om het principe. Een topmerk als Delonghi hoeft dit soort acties niet te doen. Als je het dan toch doet, kom dan alsjeblief je beloftes na en verlaag je niet tot plat boerenbedrog. Dat is gewoonweg vernederend en een sterk merk onwaardig.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform