Terug

BELFIUS VERSTUURT UITTREKSELS PER POST ZONDER AKKOORD KLANT

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Belfius Banque/bank

12/08/2022

beste, in de maand mei heb ik aan mijn stiefmoeder Sandra Bulinckx gevraagd om mandataris te worden op mijn zichtrekening. Ik heb namelijk net een huis gekocht en wou dat iemand dit opvolgde voor binnen het budget te blijven. Sinds mei worden de uittreksels per post verstuurd. Dit heeft mij al 28 euro gekost. Ik ben alleenstaand met 2 kinderen dus voor mij is dit veel geld. Maandag gaat mijn stiefmoeder langs bij Belfius en na veel vijven en zessen gaan ze ' normaal gezien'akkoord om een terugbetaling van deze kosten te doen. Ik vind het niet normaal dat Belfius probeert de kosten te ontkennen. Ze spreken van gewoon 2 euro onkosten. Ze beweren dat wij dit zelf gevraagd hebben. Ze beweren dat ik vroeger de uittreksels ging opvragen in de zelfbank, wat ook niet het geval was. Maar denkt u dat ik al een terugbetaling ontvangen heb ? Neen ! Zo denken banken. Wat maakt die 28 euro nu uit voor iemand ? Ze vonden het zelfs niet normaal dat ik een terugbetaling vroeg.

Berichten (6)

Belfius Banque/bank

Naar: M. P.

16/08/2022

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------

M. P.

Naar: Belfius Banque/bank

16/08/2022

beste,Ik heb geen antwoord ontvangen van Belfius.

M. P.

Naar: Belfius Banque/bank

21/08/2022

Nogmaals bedriegt Belfius zijn klanten. Ze sturen een bericht naar Test Aankoop met de melding dat ze direct antwoorden aan de klant. Maar dit doen ze gewoon niet. Dus nogmaals geen klantenservice, mensen op kosten jagen, moeilijk bereikbaar. Als er deze week geen antwoord komt van de bank, schakelen we de advocaten van TestAankoop in.

M. P.

Naar: Belfius Banque/bank

22/08/2022

zowel telefonisch als per mail is Belfius niet te bereiken

M. P.

Naar: Belfius Banque/bank

26/08/2022

Beste, Er zekere Tine ging mij terugbellen.Deze mevrouw heeft mij nooit teruggebeld ! Antwoorden op mails ? Nooit gedaan ? Wat voor een service geven jullie eigenlijk wel ?

Belfius Banque/bank

Naar: M. P.

02/09/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform