Terug

Belfius Londerzeel werkt niet meer?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: Belfius Banque/bank

03/06/2022

Enkele weken geleden ben ik bij Belfius Londerzeel langgeweest voor opening rekening minderjarige dochter. Ik heb uitdrukkelijk gevraagd om ook via de app toezicht op rekening te krijgen. Dit was geen probleem. Echter dit werkt niet. Sindsdien stuur ik mails naar Belfius, ook naar de ombudsman telecom, evenals Belfius complaints, zonder respons. Meermaals bel ik tevergeefs, 1x iemand aan de lijn gehad na zeer lang wachten die het ging doorgeven aan collega. Blijkbaar had deze een fout gemaakt door bepaalde documenten niet te laten invullen. Gevraagd me deze op te sturen . Hierna niks respons meer. Naast het feit dat de bank geen enkel respect heeft voor de klant, vraag ik me af wanneer ik een antwoord krijg, is het de bedoeling dat ik voor het kantoor ga kamperen? Alvast dank om mij verder te helpen

Berichten (2)

Belfius Banque/bank

Naar: I. B.

07/06/2022

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer =======================================================This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector.-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------

I. B.

Naar: Belfius Banque/bank

07/06/2022

Beste, intussen hebben wij vorige week de heer De Pot eindelijk aan de lijn gehad. Hij zou ons de nodige documenten opsturen , maar tot op vandaag nog niets ontvangen..... Dus de klacht mag zeker niet afgesloten worden. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform