Terug

BELFIUS IS TOTAAL NIET KLANTVRIENDELIJK

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Belfius Banque/bank

12/08/2022

Beste, Sinds jaren ben ik klant van Belfius. Zicht- en spaarrekening, pensioensparen, spaarrekeningen voor de kinderen enz. En dus ook mijn verzekeringen via Belfius.In de lente kan ik een huis kopen via het Vlaams Woningfonds. Ik vraag een prijs op bij Belfius. Bij KBC verzekeringen zit ik zeker meer dan 100 euro goedkoper dan bij Belfius. Ik vraag aan Belfius of ze zich daaraan kunnen aanpassen. Dat is niet mogelijk. Gezien ik een alleenstaande moeder met 2 kinderen ben, is 100 euro verschil héél veel voor mij. Ik vraag aan Belfius om ditte kunnen opzeggen tegen 31.08. Dan loopt het huurcontract voor mijn appartement af. En tenslotte verhogen zij toch huntarieven voor volgend jaar, dat geeft mij ook het recht om op te zeggen. Ik stel de vragen via mail en KBC doet dit ook. Maar het enige antwoord dat eruit komt bij Belfius is : vervaldag Ik stel deze week de vraag aan het Belfius kantoor in Asse : kan er niet enige soepelheid en begrip komen van Belfius ten opzichte een jarenlange klant. Blijkbaar ben ik niet de moeite als klant, want ze antwoorden mij dat ik dan maar via een makelaar had moeten gaan. Die kan iets 'forceren'. Dat is dan goed voor te weten in de toekomst. Ondertussen kan ik wel 2 verzekeringen betalen. Banken doen zich altijd voor als klantvriendelijk, maar ... En probeer maar eens een kantoor van Belfius te bereiken. Topservice jongens !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform