Terug

Beeïndigen crossfit abonnement

Opgelost Openbaar

Crossfit Non Deficere - SportBit

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: Crossfit Non Deficere - SportBit

20/10/2020

Beste, volgens de gegevens van crossfit non deficere heb ik op 20/02/2019 een abonnement van een jaar afgesloten. Ik ben dit gaan nakijken en ik heb een domicielering ondertekend op 03/10/2019. Echter wil ik mijn abonnement stopzetten, omwille van tijdsgebrek. Heb dit aangevraagd maar zij geven door dat ik een jaarcontract heb afgesloten op 20/02/2020 en dit niet kan opzeggen en pas kan stopzetten vanaf april 2021. Dit omdat ik mijn abonnement gepauzeerd hebt met een doktersattest, echter staat in de algemene voorwaarden niet vermeld dat indien het abonnement door dokters advies bevroren wordt met deze periode verlengd kan worden. Verder heb ik hier echter nooit een contract voor ondertekent, dus ik zou graag willen informeren of jullie mij kunnen verder helpen om dit abonnement alsnog stop te kunnen zetten? Momenteel betaal ik maandelijk €89 voor iets waar ik helaas niet meer naar toe ga en ook niet heb ingetekend voor een jaar. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten.

Berichten (1)

Crossfit Non Deficere - SportBit

Naar: P. S.

06/11/2020

Beste Klant heeft nu weeral een dokter attest afgeven van 2 maand. Waardoor haar abonnement wordt bevriesd voor deze periode. Maar de 2 maanden bevriezing komt wel bij aan haar zinspeelde van 12 maanden. Hopelijk hebben we u hiermee voldoende gea¯nformeerd. Met vriendelijke groeten , Veronique WillemsZaakvoerster RX MealsTel +32 477 96 23 09www.rxmeals.be Op 6 nov. 2020 om 20:01 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform