Terug

Bedwants nog aanwezig/kan jullie nooit bereiken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Eversor

12/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 06-09-24 heb ik jullie ingeschakeld en betaald voor 2 behandelingen tegen bedwantsen , de persoon die langsgekomen is had grondig overal gespoten , 1 grote kamer met biociden en de rest met biologisch bestrijdingsmiddel. Begin Oktober is die het laatste langsgeweest, maar er was wel enige verwarring waardoor ik dacht dat men toen men de eerste keer ter offerte langskwam dat men gezegd had dat met biociden het 3 keer moest gebeuren. Midden oktober vind ik echter 5 levende volwassen bedwantsen terug in de grote kamer met biociden gedaan en nog een paar in de rest van het huis. Ik probeer heel vaak om jullie te bellen en heb ook al verschillende mails gestuurd naar info@eversor.be. Desondanks zelfs uren aan de lijn te blijven neemt er niemand de telefoon op of word de verbinding verbroken kort nadat ik uiteindelijk erdoor geraak. Ik vind ondertussen nog een resem levende volwassen exemplaren terug en probeer vele uren per week om jullie aan de lijn te krijgen. De kamer die 2 keer met Biociden is behandeld heb ik niet gebruikt sinds dat er gespoten is geweest en toch vind ik de keren dat ik daar ga en een werkje doe zoals de kieren vande plinten met silicone toedoen verschillende levende bedwantsen. Ook heb ik al verschillende keren na dd behandelingen overal grondig gestofzuigd en telkens de stofzak direct weggesmeten, alsook de Karcher stomer gekocht en vele keren voor of na het stofzuigen ook grondig in alle hoeken en kieren gestoomd teneinde deze plaag en mogelijke eitjes te verwijderen. Ook heb ik nog een bed weggedaan op aanraden van de bestrijder, al onze spullen aldaar zelfs in een vriescel op -20 ingevroren voor 3 dagen, deze terug naar de ruime garage gedaan als tijdelijke opslag totdat er langere tijd geen bedwantsen worden gevonden , zoveel mogelijk kledij dat ik wel nog gebruik op hoge temperatuur gewassen en hoge temperatuur gedroogd telkens, en de bedden met extra zorg gestoomd iedere keer. Dit heeft geleid tot oververmoeidheid daar ik nu slaap in een andere kamer en ook teveel sociaal contact in vrienden hun huizen vermijd om hen niet te besmetten. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 17 december mij terug te mailen met een voorstel om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (2)

Eversor

Naar: K. D.

17/12/2024

Geachte heer De Kerpel, Na een vrijblijvende inspectie op 6 september zijn onze collega's bij u langs geweest op 16 september en op 18 oktober voor een behandeling tegen bedwantsen. Uit onze administratie is inderdaad gebleken dat u ons telefonisch en per mail heeft gecontacteerd. U heeft op 20 november contact met ons opgenomen om te melden dat u opnieuw bedwantsen heeft gezien. Onze collega’s hebben vervolgens op 29 november telefonisch contact met u gehad. Hierbij hebben onze collega’s laten weten dat zij u terug zouden contacteren. Helaas heeft dit vanwege onverwacht grote drukte langer geduurd dan gehoopt. Onze excuses voor dit ongemak, wij zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te vermijden. Mocht u onverhoopt nog lang moeten wachten? Dan kunt u altijd een terugbelverzoek indienen op onze website. Ook kunt u via 02-61.53.888 contact opnemen via WhatsApp for Business. Betreffende de behandeling: Bij aanvang van de werken heeft u zelf geopteerd voor een alternatieve behandeling zonder biociden. Dit ondanks ons nadrukkelijke advies om een behandeling uit te laten voeren met biociden in de volledige woning.Voor dergelijke behandelingen kunnen wij helaas nooit garanties aanbieden. Ook dit hebben wij van tevoren uirukkelijk vermeld. Standaard worden er 2 behandelingen uitgevoerd. Bijkomende behandelingen zijn betalend volgens het standaardtarief. Als oplossing kunnen wij u een aanvullende behandeling aanbieden met biociden. Een dergelijke behandeling is effectiever. Hierbij kunnen wij als tussenkomst voor het lange wachten eenmalig een korting aanbieden van 20% op de reguliere prijs van € 175,00 per kamer per bijkomende interventie. Hierbij komt het totaalbedrag op € 140,00 per kamer voor de eenmalige interventie. Wij verzoeken u vriendelijk om ons voor 23 december te laten weten of u akkoord gaat met dit voorstel. Vervolgens zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een afspraak in te plannen. Wij hopen dat u tevreden bent met ons voorstel en kijken ernaar uit om u zo snel mogelijk verder te helpen in de strijd tegen de bedwantsen. Met vriendelijke groet, Het Eversor Team

K. D.

Naar: Eversor

05/01/2025

Na het tijdens de feestdagen besproken te hebben zouden we zo veel mogelijk willen vermijden dat er pesticiden worden gebruikt in het huis. De behandeling met het biologisch middel heeft wel een enorme verbetering in de situatie gebracht, weliswaar in samenwerking met verwoede pogingen om ze via andere natuurlijke wijzen uit te roeien (stoommachine, hoge temperatuur wassen, verdachte huisraad in vriescel steken,stofzuigen en zak telkens wegdoen) Ik ben bezig enkele tests uit te voeren met enkele lokvallen aangeraden door een ander bedrijf om te zien of ze nog aanwezig zijn in het pand. Indien er nog te vinden zijn in die vallen dan zou ik willen vragen om; Nogmaals te komen met het biologisch middel zonder biociden, en de ene kamer waar er wel met biociden werd gewerkt dan nogmaals te doen met biociden. Graag zou ik daarvan de prijs weten Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform