Terug

Bedrog

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. K.

Naar: Juttu

06/09/2024

Beste, Ik heb online een product gekocht bij jullie. Echter kreeg ik paar dagen later ezn mail dat het niet voorradig was, maar toen ik keek op de website was het voorradig en dit met een fikse prijsverschil!! Ik vroeg via de klantendienst om het product toch op te sturen, maar kreeg als antwoord dat ik het huidige tarief moest betalen. Mijn geld ging overgeschreven worden. Dit lijkt me eerder bedrog dan promotie.

Berichten (1)

Juttu

Naar: B. K.

06/09/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_text_2 .v-container-padding-padding padding:15px!important u_content_image_2 .v-src-width width:auto!important u_content_image_2 .v-src-max-width max-width:60%!important --. ------------------------------------------------------- juttu.be Help center Sofie (Juttu) 6 sep 2024 16:57 CEST Goedemiddag,Bedankt voor jullie melding en onze excuses voor de verwarring.De klant heeft effectief een bestelling gedaan op 29/08. Deze werd door ons geannuleerd omdat er volgens het systeem geen stock meer was.Helaas staat het product wel nog online door een stockfout in het systeem: s:www.juttu.be/nl/madam-stoltz-oval-bamboo-shelf-J4WH390001.?colour=3700Op het eerste zicht is het niet duidelijk of het rek al dan niet nog ergens in een magazijn of winkel is. Dit zoeken we uit, maar momenteel kunnen wij dit reks zelfs in het interne systeem niet bestellen.Klant heeft 48.99 euro betaald voor het product, dit zal ook automatisch worden teruggestort op de rekening waarmee hij betaalde.Hij zegt dat de prijs van het rek nu hoger is, dit is niet correct. Dit lijkt op het eerste gezicht zo:Maar als je verder gaat tot het winkelmandje, dan wordt duidelijk dat de prijs toch gewoon hetzelfde is en op 48.99 euro komt.We bekijken intern verder of het rek alsnog ergens op stock is en houden de klant op de hoogte.Vriendelijke groeten,SofieKlachten 6 sep 2024 09:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Je hebt een klacht ontvangen van BILGEHAN K Je hebt een klacht ontvangen van BILGEHAN K BILGEHAN K heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden?Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@1c772465a7555ed09d@REF_ID@@Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie.Houd er rekening mee dat:niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan.Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform.Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantBILGEHAN KARANFILKlantnummer388786Klachtnummer10940973Soort probleemAndereBeschrijvingBeste, Ik heb online een product gekocht bij jullie. Echter kreeg ik paar dagen later ezn mail dat het niet voorradig was, maar toen ik keek op de website was het voorradig en dit met een fikse prijsverschil!! Ik vroeg via de klantendienst om het product toch op te sturen, maar kreeg als antwoord dat ik het huidige tarief moest betalen. Mijn geld ging overgeschreven worden. Dit lijkt me eerder bedrog dan promotie.Bijgevoegd(e) document(en) Gmail - Re_ Conversation with Bilgehan(5).PDFGmail - Re_ Conversation with Bilgehan(2).PDFGmail - Re_ Conversation with Bilgehan(3).PDFGmail - Re_ Conversation with Bilgehan.PDFGmail - Re_ Conversation with Bilgehan(6).PDFScreenshot_20240906_084437_Gmail.jpgGmail - Re_ Conversation with Bilgehan(1).PDFGmail - Re_ Conversation with Bilgehan(4).PDFtrackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@eyJjb21wbGFpbnRJZCI6IjI1OGM2ZDQyMjU0Nzg1NWUxZSIsImVtYWlsSWQiOiIyMDI0MDkwNjA3MzAxMTc5NF9DUElEMjU4YzZkNDIyNTQ3ODU1ZTFlQGV1cm9jb25zdW1lcnMuY29tIiwidGFza0lkIjoiMDBUTUkwMDAwMFhvMDBTMkFSIiwidGFzayI6eyJzdWJqZWN0IjoiRElZIE5vdGlmIC0gTmV3IENvbXBsYWludCB0byBDb21wYW55IiwidHlwZSI6Ik5vdGlmaWNhdGlvbiIsImZyb20iOiJDb25zdW1lckFzc29jaWF0aW9uIiwidG8iOiJDb21wYW55Iiwic3RhdHVzIjoiT3V0Ym91bmRDb21wbGFpbnRBcmVhIiwiYWN0aXZpdHlUeXBlIjoiT3V0Ym91bmQiLCJhY3Rpdml0eU9yaWdpbiI6IkNvbXBsYWludEFyZWEiLCJhY3Rpdml0eURpcmVjdGlvbiI6IkNvbXBsZXRlZCIsIm5vdGlmaWNhdGlvblR5cGUiOiJDYWFTX05ld19Db21wbGFpbnRfQ29tcGFueSJ9fQ==@__END_HIP_IDENTIFIER__Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden © Juttu [W5K0DK-XZXLM]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform