Beste, Ik bestelde een 'business wallet' bij Tommy Hilfiger aan 50% korting. Echter werd dit geannuleerd na een levertermijn van maar liefst 7 dagen. De andere goederen heb ik gekregen. Toen ik belde naar klantendienst voor verhaal te krijgen, kreeg ik dood leuk te horen dat ze niet voorradig waren bij het versturen van mijn bestelling. Wat wel vreemd is omdat ik ze alsnog online kon bestellen. Ze had me dan aangeraden om ze opnieuw te bestellen, wat ik ook raar vond als ze online voorradig zijn, waarom dan mijn bestelling annuleren? Ok omdat ik deze echt wou hebben, heb ik ze opnieuw besteld met een aantal andere kledingstukken. Deze keer heb ik voor spoedlevering betaald (12,95 EUR inderdaad wat een bedrag!) Beloofde spoedlevering van 1 dag bleef natuurlijk uit! Ik kreeg deze bestelling achter 4 dagen! Opnieuw is de business wallet geannuleerd. Opnieuw gebeld naar klantendienst en opnieuw het zelfde verhaal gekregen, zucht! Ok, volle moed opnieuw op de website gekregen en ja hoor, hij was nog beschikbaar. Ik heb deze opnieuw besteld maar dan enkel dit, ook opnieuw betaald voor 'spoed levering'! Ik kreeg gisteren een mail dat het geannuleerd is vanwege voorraad. Dit kan toch niet!