Terug

BEDROG!!!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Xpendy

14/09/2022

Beste,Ik had een abonnement bij CVSter.nl (site voor CV op te maken) en ik wou dat abonnement afzeggen, ik werd doorgestuurd naar Xpendy.comMaar 5 minuten naar dat ik alles via Xpendy had gedaan had ik door dat ik mijn abonnement kon afzeggen bij CVSter.nl zelf. Dus ik stuurde meteen een mail naar Xpendy voor alles te cancellen sinds het allemaal niet meer nodig was want ik had het zelf al opgelost. Op de site stond er “binnen de 10 dagen beantwoorden wij u mail” en ik heb ook meer dan 1 mail gestuurd. maar zij hebben mijn pas terug gemaild na 16 dagen met in de mail “sorry wij hebben u mail te laat gelezen en wij hebben al verzendkosten aangemaakt door uw brief naar CVSter.nl te versturen”, dus puur omdat ZIJ mijn mail te laat hebben gelezen moet ik 30€ voor niks gaan betalen terwijl zij NIKS hebben gedaan en ik het zelf opgelost heb. en als ik niet betaal de komende 14 dagen komt er nog eens 40€ bovenop!!! WALGELIJK!!! ik betaal geen enkele factuur die ik van hun krijg, zij hebben niks gedaan voor mij het enigste wat ze willen doen is mijn in de zak zetten en andermans geld af te tokkelen. IK BETAAL NIKS!!! Ik vind dat alle facturen zouden moeten verdwijnen en ik niks zou moeten betalen, zoals al vermeld had ik meermaals een mail gestuurd. zij hebben niks gedaan, het enigste wat ze doen is je geld afpakken.

Berichten (2)

D. V.

Naar: Xpendy

13/09/2022

Schandalige klantendienst hebben jullie. Had Xpendy gebruikt voor een abonnement af te zeggen maar 5 minuten erna ondervonden dat ik het zelf kon doen. Xpendy DIRECT een mail gestuurd dat jullie ALLES mochten cancelen, maar nee niks van antwoord. zogezegd binnen de 10 dagen beantwoorden maar pas een mail gehad na 16 dagen!!! In die mail stond er dat JULLIE het te laat gezien hadden en ze al verzendingskosten hadden. nu moet ik 30€ voor niks gaan betalen, als ik de komende 14 dagen niet betaal komt er nog eens 40€ bovenop. WALGELIJK. En ik blijf zo beleefd mogelijk maar met zo een slechte klantendienst kan je niet anders, andermans zakken leeghalen puur omdat JULLIE mijn mail TE LAAT gezien hadden. Ik hoop dat ik duidelijk ben met dit, maar IK BETAAL NIKS!!!

D. V.

Naar: Xpendy

30/09/2022

jullie kunnen mij negeren zoveel jullie willen maar onthou maar dat ik niks betaal


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform