Terug

Bedrijf weigert factuur op te sturen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. C.

Naar: PHILIPS

05/01/2024

Beste,Ik heb tijdens Black Friday drie bestellingen gedaan op de webshop van Philips.Dit zijn de bestelnummers: PHBE3000020902PHBE3000020058PHBE3000020049De bestelling is goed en wel aangekomen, alleen willen ze mij geen factuur verschaffen. Deze heb ik echter nodig omdat dit zakelijke aankopen zijn.Ik heb al meermaals contact gehad met hen, zowel telefonisch als per mail. Maar ze zeggen me dat ze me niet kunnen helpen.Ik zou toch graag een factuur krijgen voor mijn bestelde goederen. Kan dat via jullie wel geregeld worden?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform