Terug

Bedrijf weigert de retouren

Closed Openbaar

Goodvie Amsterdam

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. J.

Naar: Goodvie Amsterdam

22/11/2023

Beste,Ik bestelde 2 hemden op goodvie.nl.Dit was 1+1 gratis. Na het open van het pakje kwam ik tot volgende constatatie:-Zeer slechte kwaliteit, naden die niet zijn afgesloten.-Maten zijn absoluut geen europese maten.- Stof is flinterdun, kan je zo doorkijken.- rits die de knopen verbergt is anders gekleurd dan het hemd zelf.In ieder geval,reden genoeg om te retourneren wat ook op de website staat.Na 3 dagen volgend antwoord, via een ander e-mail adres:Hallo Kristof,Ik waardeer je bericht en begrijp je verzoek om het artikel te retourneren. Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat we vanwege de afgeprijsde aard van het product geen retourzending kunnen verwerken. Ik begrijp dat dit teleurstellend kan zijn en bied u mijn oprechte excuses aan.Helaas hebben we door onvoorziene omstandigheden de moeilijke beslissing moeten nemen om onze webservices te sluiten. Helaas kunnen we geen alternatieve oplossingen bieden en dit is de laatste e-mail van ons.Bedankt voor uw begrip en we wensen u het allerbeste.De site is inmiddels ofline gehaald. Maar nog wel te vinden via google zoekresultaten.Trustpilot staat vol met zelfde aanklachten. Telkens na aankoop halen ze de site ofline.Er is ook een facebook groep opgericht voor gedupeerden.-->Goodvie Amsterdam OpgelichtHopelijk kunnen jullie dit nader onderzoeken.Alvast bedankt.Mvg Kristof Jespers.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform