Terug

Bedrijf bestaat niet

Closed Openbaar

Umoda.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. R.

Naar: Umoda.nl

18/03/2024

Beste, Onlangs bestelde ik voor een totaalbedrag van €39 een paar schoenen via umoda.nl. Ik heb mijn bestelling tot op heden niet ontvangen. Ik ben teleurgesteld en verontrust door het gebrek aan communicatie en de onmogelijkheid om contact op te nemen met met de klantenservice.Tot mijn grote frustratie is de bestelling tot op heden niet afgeleverd, en ik heb geen enkele informatie ontvangen over de status ervan. Dit gebrek aan transparantie en communicatie is ronduit onaanvaardbaar.Ik heb herhaaldelijk geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice via het opgegeven e-mailadres, maar tot mijn verbazing en ergernis bleek het e-mailadres niet te bestaan. Als gevolg van deze situatie eis ik niet alleen onmiddellijke actie om mijn bestelling alsnog af te leveren, maar ook een verklaring voor het gebrek aan communicatie en bereikbaarheid van klantenservice. Als ik geen bevredigend antwoord ontvang, zal ik genoodzaakt zijn om verdere stappen te ondernemen, inclusief het inschakelen van consumentenbeschermingsinstanties en het delen van mijn ervaring op relevante platforms voor consumentenrecensies.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform