Beste Hierbij mijn probleem.BETREFT aanrekening na mijn onderhoud.Betreft : Inspectie met olie verversen onderhoud tweejaarlijks onderhoud longlive.- Direct na mijn servicebeurt vandaag in Garage VANHOONACKER TOPMOTORS bekijk ik mijn factuur en ik tref twee aangerekende servicepunten aan , nl Longlive- en intervalservice. ZIE BIJLAGE FACTUUR 2023/DVWX3/1209 van 11/04/2023. - Ik wend mij direct tot de receptionist, dhr. Vandeputte Patrick met de vraag of dit een vergissing kan zijn dat er twee servicebeurten worden aangerekend.Ik krijg een uitleg ( die mij nogal vrij onduidelijk lijkt ) en de bevestiging dat het zeker juist is dat er twee servicebeurten worden aangerekend..- Thuis gekomen raadpleeg ik de tabellen terug in het instructieboekje . blz. 134 t/m 136.-In het mijn instructieboekje SKODA FABIA respectievelijk blz. 134- 135 en 136 en specifiek blz. 136 vind ik in de tabel terug dat er twee mogelijke INSPECTIES VARIANT zijn nl. inspectie Variant 1 eerst na 30.000 km of 2 jaar. of Variant 2 elke 15.000 km of 1 jaar- Ik neem telefonisch contact op met de receptionist die nog eens beweert dat het normaal is dat er hier twee inspectiebeurten worden aangerekend Ik verwijs hierbij naar het instructieboekje blz. 134 t/m 136.Ik verklaar mij hiermee niet akkoord en blijf aandringen en ik beweer dit te laten onderzoeken door Test-aankoop bij wie ik lid ben.- Ik word dan doorgeschakeld maar na drie min. wachten , met een vervelende onaangename signaal leg ik neer en contacteer de receptionist opnieuw.- Hij beweert mij terug te bellen en ik krijg inderdaad nu de bevestiging dat na overleg met de directie er een nieuwe factuur of een creditnota komt met vermindering van de intervalinspectie 84604 met een vermindering van 44,69€ + BTWGeachte Heren van Volkwagen D' Ieteren , mag ik vragen dit ernstig te onderzoeken en als dit de gewoonte is geweest bij veel andere klanten , personen bij wie dit is aangerekend de zogenaamde fout terug te betalen.- DIT IS GEEN EERLIJKE MANIER VAN ZAKEN DOEN BIJ TOP MOTORS.Met een vriendelijke groet van een teleurgestelde klant die ongeveer 50jaar VW trouw was.Ghislain DE WILDE OUDENAARDSEWEG 114 9790 MOREGEM 0476/299648