Terug

Bed besteld en volledig betaald, nooit geleverd

Closed Openbaar

Canopée

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. O.

Naar: Canopée

04/11/2023

Beste,Ik bestelde in april een bed bij jullie, deze was ook betaald, incl. leveringskosten (model Albane met hek, plus lade). Ik heb een bevestingsmailtje van jullie ontvangen maar sinds dien, geen andere communicatie. Op jullie site stond het wel vermeld dat een wachtperiode van enkele weken normaal was voor dat jullie contact opnam. Dus dacht ik dat alles in orde was. Wij zijn nu 7 maanden verder en nog steeds geen woord van jullie. Ik probeerde meerdere keren om contact op te nemen, met geen succes. Ik kreeg geen antwoord van jullie. Ik zou graag het bed ontvangen, of mijn geld terugkrijgen (in totaal was dit €824,00). Ik hoop dat dit goed komt, want €824 is wel veel geld voor ons. Hopelijk kunnen wij dit oplossen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform