Beste,Op 15 augustus heb ik een bestelling geplaatst bij bax-shop via Bol.com. Het item dat ik besteld heb is een mengpaneel van Behringer, type X32 (full size), voor de prijs van 1205,3 euro. Na enkele dagen heb ik de Behringer X32 producer versie geleverd gekregen, dit is niet het item dat ik besteld had dus heb ik contact opgenomen met de klantendienst van Bol.com en de klantendienst van Bax-shop. De klantendienst van Bol.com heeft mij gevraagd om rechtstreeks contact op te nemen met bax-shop en de retour en levering van het correcte product te regelen via de verkoper Bax-shop.Er werd met bax-shop telefonisch overeengekomen dat ik het foutief ontvangen item kon terugsturen en dat ze het correcte item gingen opsturen.Na het retourneren van het foutief ontvangen item liep de communicatie met Bax-shop zeer stroef (uren aan de telefoon) en heb ik meermaals contact gehad met de klantendienst van Bol.com en de klantendienst van Bax-shop. Opnieuw contact opgenomen met de klantendienst van Bax-shop, deze keer kreeg ik als uitleg dat het item niet meer leverbaar is. Op het tijdstip van bestellen was het item aangeduid als voorradig op de website van Bol.com, ook op de website van bax-shop was het product ruim in voorraad. Op het tijdstip van schrijven is er nog steeds ruimvoldoende voorraad op de website van bax-shop. Na hun hierop gewezen te hebben gaven ze toe dat er voldoende voorraad is van dit product. Volgens Bax-shop was de prijs van 1205,3 euro een typefout. Nu weigert Bax-shop het bestelde item te leveren aan de overeengekomen prijs van 1205,3 euro. Ze willen het geld terugstorten zodat ik het item opnieuw kan bestellen, maar dan wel aan de (hogere) prijs van 1569 euro. Ik had graag het bestelde item ontvangen aan de overeengekomen prijs, maar Bax-shop gaat niet akkoord.Oorzaken - Foutief product geleverd (ondertussen reeds retour gestuurd)- Bax-shop wil product niet leveren aan prijs overeengekomen op bestelbon/factuurGevolgen- Bestelde product wordt niet geleverd- Hogere prijs indien ik product opnieuw wil bestellen- Zeer veel tijd, energie en geduld nodig om klantendienst te bereikenActies- Bax-shop klantendienst gecontacteerd. Ze weigeren het bestelde item te leveren. Enkel terugbetaling is mogelijk (geen keuze).- Bol.com klantendienst gecontacteerd. Verwijzen mij door naar klantendienst van Bax-shop.Gewenste oplossing:- Levering van het bestelde item aan de overeengekomen prijs van 1205,3 euro.Vriendelijke Groeten