Terug

Batterij

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: Enphase

23/01/2025

Beste, Heb een batterij van Enphase. Op 22/08/24 heeft mijn technieker telefonisch contact gehad met Enphase. Om te vragen hoe hij de storing op de batterij kon oplossen. Omdat de batterij perfect werkte maar dat die aangaf dat de schakelaar niet aan stond. Ze hebben toen gezegd dat ze het van op afstand gingen proberen op te lossen. En indien dat niet lukte er een technieker van Enphase ging langskomen om de schakelaar of batterij te vervangen omdat dit onder de garantie valt. Want de batterij werkte zoals het moest. Op 5/11/24 was er dat een afspraak gepland met technieker van Enphase voor 26/11/24 tussen 9-10u Heb om 14 u contact opgenomen omdat ik nog steeds niemand had gezien. Antwoord Enphase gaan het toch van op afstand oplossen. Heb hen toen gezegd jullie zijn het al 3 maand van op afstand bezig. En vanaf dan laadt de batterij niet meer op. Dan op 4 /12/24 krijg ik dan ineens een mail dat ze na grondig onderzoek in de data van de batterij hebben gezien dat de schakelaar van de batterij te vroeg is opgezet en dat daardoor de batterij defect is en dit niet onder de garantie valt. Heb toen gezegd dat ik dit niet geloofde omdat de batterij in augustus nog werkte. En pas dat ze er van op afstand mee bezig zijn geweest niets meer doe. En dat ik wil dat ze het terug oplossen. Heb hen nu al 4 maal gemaild en ook al gebeld en de terugbellen aangevraagd. Maar krijg op niets reactie. Dus wil ik van hen dat ze met een oplossing komen voor dit probleem. En dat ze terug kan opladen zoals in augustus. Mvg. Gommers

Berichten (3)

Enphase

Naar: S. G.

23/01/2025

Hi, Greetings from Enphase.Thank you for contacting our support team. This email is being sent to inform you that a Customer Service ticket has been generated on behalf of your submission. An Enphase representative will respond to you soon. Details of your ticket are as below: Ticket : 17469778 Submitted : 1/23/2025 Subject : Batterij Details : ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? A few resources to find answers to your questions. The Community Find answers ask questions and connect with the global community of Enphase users! Service Shortcuts for Installers All your service needs in one place Find an installer near you Connect with experienced Enphase installers in your area Get the Enphase Enlighten App Enphase Energy Inc. © 2024 47281 Bayside Pkwy, Fremont, CA ref:!00DA00aQ9D.!500Ps0UtQlS:ref

S. G.

Naar: Enphase

07/02/2025

Beste, Zijn nu weeral 14 dagen verder en nog steeds geen antwoord gekregen met een oplossing. Jullie maken wel een ticket nummer aan maar dat is dan ook het enige. Jullie hebben in augustus er van op afstand bezig aan geweest en vanaf dan laadt de batterij niet meer op. Gelieve dit probleem asap in orde te brengen. En vraagt weer niet achter details want die stonden al duidelijk in de eerste mail. En gelieve ook in het Nederlands te antwoorden. Gommers

Enphase

Naar: S. G.

07/02/2025

Hi, Greetings from Enphase.Thank you for contacting our support team. This email is being sent to inform you that a Customer Service ticket has been generated on behalf of your submission. An Enphase representative will respond to you soon. Details of your ticket are as below: Ticket : 17545991 Submitted : 2/7/2025 Subject : Nieuw bericht van SONJA G Details : ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? A few resources to find answers to your questions. The Community Find answers ask questions and connect with the global community of Enphase users! Service Shortcuts for Installers All your service needs in one place Find an installer near you Connect with experienced Enphase installers in your area Get the Enphase Enlighten App Enphase Energy Inc. © 2024 47281 Bayside Pkwy, Fremont, CA ref:!00DA00aQ9D.!500Ps0X62nK:ref

Bemiddeling door Testaankoop 12 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform