Terug

batterij heeft nooit gewerkt en wordt maar niet vervangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: The El Company Bv

26/10/2023

beste Op 23 maart 2023 installeerde u de thuisbatterij voor mijn zonnepanelen. deze heeft nooit gewerkt en zou vervangen worden. ik heb meermaals contact met u opgenomen, telefonisch en via mail. ik stuurde u al een officiële ingebrekestelling. U hebt hierop nooit gereageerd. ik verzoek u dringend om actie te ondernemen en hierover schriftelijk te communiceren. indien ik geen antwoord van u ontvang voor 10 november, zal ik een raadsman consulteren om een oplossing af te dwingen. ik ben bereid om in der minne tot een overeenkomst te komen, maar ik verwacht dat u uw contractuele verplichtingen nakomt. Gelieve mij te contacteren via mijn dochter die deze zaak voor mij mee behartigt.

Berichten (2)

The El Company Bv

Naar: A. S.

06/11/2023

Beste, Wij willen u op de hoogte brengen van het recente nieuws dat wij hebben ontvangen van SAJ. Volgens hun informatie worden de benodigde onderdelen voor het herstel van uw batterij verwacht midden november binnen te komen. Wij begrijpen de urgentie van uw situatie en willen u verzekeren dat wij alles in het werk stellen om u te assisteren.Helaas kunnen wij momenteel niet assisteren toat deze onderdelen beschikbaar zijn in de voorraad van SAJ. Zodra deze onderdelen beschikbaar zijn, zal SAJ zelf contact met u opnemen om een afspraak te plannen voor het herstel van uw batterij.Wij begrijpen de frustratie en het ongemak dat deze situatie met zich meebrengt en bieden onze oprechte excuses aan. Wij delen in uw zorgen en willen u verzekeren dat wij nauwlettend toezicht zullen houden op de voortgang bij SAJ. Zodra er verdere ontwikkelingen zijn of wanneer SAJ klaar is voor een interventie, zullen ze u onmiddellijk op de hoogte stellen.Dank voor uw begrip en geduld in deze kwestie. Wij staan tot uw beschikking voor verdere vragen of opmerkingen.Met vriendelijke groet,Team ELTEX Technische DienstEltexDeerlijksestraat 578500 Kortrijksupport@eltex.bewww.eltex.be056 38 02 96

The El Company Bv

Naar: A. S.

17/11/2023

Beste meneer Schellens, Hierbij informeer ik u graag over de stand van zaken met betrekking tot uw dossier. We hebben bevestiging ontvangen van de leverancier dat de batterij zal worden vervangen. Zoals u kunt lezen in de onderstaande correspondentie, wacht SAJ momenteel op een nieuwe levering van de batterijmodules. Zodra deze beschikbaar zijn, zal het serviceteam van SAJ contact met u opnemen om een datum te bevestigen voor de benodigde werkzaamheden.Wij kijken samen met u uit naar de verdere ontwikkelingen in deze kwestie.Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen indien u nog verdere vragen heeft.Met vriendelijke groeten,Esma Technische DienstEltexDeerlijksestraat 578500 Kortrijksupport@eltex.bewww.eltex.be056 38 02 96 Van: Eco-TronicVerzonden: dinsdag 14 november 2023 9:55Aan: EsmaOnderwerp: RE: Reply:ASS0302J2251E08415 prioriteitBeste Ik heb een antwoord gekregen van SAJ Thomas in verband met Ref.ASS0302J2251E08415 Batterij moet vervangen worden, ze zijn aan het wachten op nieuwe stock van de batterijen, van zodra deze binnen zijn kunnen ze meteen langs gaan om deze te vervangen.Eindklant:André SchellensKoningsveld 23, 2200 NOORDERWIJK0472027973lieve.schellens@belfius.beMet vriendelijk groet, Ahmad Kal Omar SupportT:+32 (0)51 24 85 90E:backoffice@eco-tronic.euEco-Tronic bvRegina Wautersweg 128800 Roeselarewww.eco-tronic.euVan: Support Team Eltex Support@eltex.beVerzonden: Monday, November 6, 2023 6:35:32 PMAan: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beCC: ANDRE SCHELLENS aschellens1@hotmail.comOnderwerp: RE: Klacht - batterij heeft nooit gewerkt en wordt maar niet vervangen - (CPTBE01904986-03)Beste, Wij willen u op de hoogte brengen van het recente nieuws dat wij hebben ontvangen van SAJ. Volgens hun informatie worden de benodigde onderdelen voor het herstel van uw batterij verwacht midden november binnen te komen. Wij begrijpen de urgentie van uw situatie en willen u verzekeren dat wij alles in het werk stellen om u te assisteren.Helaas kunnen wij momenteel niet assisteren toat deze onderdelen beschikbaar zijn in de voorraad van SAJ. Zodra deze onderdelen beschikbaar zijn, zal SAJ zelf contact met u opnemen om een afspraak te plannen voor het herstel van uw batterij.Wij begrijpen de frustratie en het ongemak dat deze situatie met zich meebrengt en bieden onze oprechte excuses aan. Wij delen in uw zorgen en willen u verzekeren dat wij nauwlettend toezicht zullen houden op de voortgang bij SAJ. Zodra er verdere ontwikkelingen zijn of wanneer SAJ klaar is voor een interventie, zullen ze u onmiddellijk op de hoogte stellen.Dank voor uw begrip en geduld in deze kwestie. Wij staan tot uw beschikking voor verdere vragen of opmerkingen.Met vriendelijke groet,Team ELTEX Technische DienstEltexDeerlijksestraat 578500 Kortrijksupport@eltex.bewww.eltex.be056 38 02 96


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform