Terug

Batterij capaciteit Elektrische Fiets

Opgelost Openbaar

Service bike

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: Service bike

06/12/2023

De problematiek:De capaciteit van de batterij laat te wensen over. Ik kan er nauwelijks 10 km mee rijden en dit op 75% assist.De batterij geeft 100% aan, vanaf je de assist verhoogd valt alles uit en is het gedaan met rijden.Ondertussen stuurde ze een label door en mocht ik mijn batterij opsturen naar hun. Dit is ondertussen al meer dan 5 weken geleden...De communicatie verloopt zeer slecht (of niet).Ik heb de indruk dat men niet wil om een andere batterij op te sturen of deze te reviseren of wat dan ook, terwijl mijn garantie nog loopt tot 12/08/24.Al sinds Augustus kan ik die fiets niet gebruiken en loop daardoor al 4 maanden fietsvergoeding mis.Ben het beu dat dit alles zo lang aansleept.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform