Terug

Barst in Kader

Closed Openbaar

Canyon Belgium

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Canyon Belgium

30/03/2017

Een maand of 4-5 geleden kocht ik bij Canyon een nieuwe racefiets, na een rit of 10-12 begon de fiets ferm te kraken, na controle van de fiets bleek er een barst in, zonder valpartij van de fiets..Geen probleem dacht ik, Canyon biedt een goede garantie! NIET DUS! Canyon probeert al het mogelijke om de garantie af te wimpelen, zo blijkt ook uit foto's die hier op mijn computer aanwezig zijn. Alvorens het versturen van de fiets vertoonde deze geen enkele lakschade, blijkt uit de foto's. Eenmaal aangekomen bij Canyon was er opeens lakschade?? Hier klopt iets niet? Al zeker niet omdat Canyon in de eerste mails verwijst naar de lakschade waaruit ze hun conclusie trekken dat het kader een impact heeft gehad. Eenmaal ik aankaart dat ik foto's heb die duidelijk geen lakschade vertonen, verwijzen ze dan opnieuw naar de breuk.

Berichten (1)

Canyon Belgium

Naar: A. C.

04/04/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform