Na een keuken te kopen bij een plaatselijke keukenwinkel vertoont het kookeiland een barst in de graniet. Contact opgenomen met het bedrijf die voor de granietstenen zorgden voor die keukenwinkel. Eigenaar van het bedrijf Granigo is langsgekomen om dit te bekijken. Hij dacht dat het probleem met de warmte van de vuren te maken had en maakte een compromis dat hij ofwel 1) een nieuw composiet werkblad leverde en garantie kan blijven geven wanneer ik een ander vuur zou laten zetten of 2) een éénmalige vervangen doen van het werkblad en nadien, indien het terug barstte, dit niet meer onder garantie herstellen. Ik mocht er over nadenken en hem iets laten weten. (was dat morgen of volgend jaar , hij ging dit oplossen vertelde hij) Na dat we beslist hadden om voor optie 2 te gaan contacteerde ik hem via mail. Hij wist niet meer goed over wat het ging en legde hem uit hoe en wat. Hij stelde de vraag waar de keuken was aan gekocht, toen hij hoorde dat de keukenwinkel failliet was reageerde hij op geen enkele mail meer... Ons keukeneiland bestaat uit 2 stukken composiet, de andere kant heeft nu ook een barst aan de wasbak, dus aan de warmte van het vuur zal het niet gelegen hebben.