Beste,meer dan een maand geleden werd mijn Belfius bankrekening zonder enige vorm van communicatie of verwittiging geblokkeerd. Ik kwam dit te weten doordat ik mijn winkelkar niet meer kon betalen en stortingen op mijn rekening niet bijgeschreven werden. Na diverse meldingen en aandringen voor antwoord werd mij meegedeeld dat mijn rekening werd geblokkeerd omdat ik een betaling van 775 euro uit Duitsland had ontvangen. Ik moest allerlei antwoorden geven om deze betaling te staven wat ik ook deed. Deze betaling was voor een verkoop van een dure verzamelpenning aan een Duitse koper. Scans van de website waarop de munt werd aangeboden alsook alle conversatie met de koper, bewijs van aangetekende verzending via Bpost, bewijs van afgifte door de Duitse post met datum en handtekening. Van al deze documenten werden foto's of scans doorgestuurd via de website van Belfius en ook via mail naar het kantoor van Sint-Truiden waar ik ingeschreven ben. Het enge antwoord wat ik steeds kreeg was dat het doorgegeven was en het hoofdkantoor er mee bezig was.Vandaag heb ik opnieuw een bericht via de website, alsook naar het kantoor in Sint-Truiden gestuurd om mijn rekening terug vrij te geven omdat ik dringende betalingen moet doen van gas, elektriciteit, personenbelasting en binnenkort mijn huishuur. Het enige antwoord wat ik vandaag reeds mocht ontvangen .... het hoofdkantoor is er mee bezig.... (NOG MAAR EENS !!).Men behandeld mij als een crimineel en weigerde steeds verdere uitleg over vooruitgang en/of oplossing te geven om het probleem op te lossen.Mvg, H.V.Dossier nummers Belfius:- klachtformulier Sint-Truiden 1634806876 via website, telefoon en mail- Belfius connect: 11646078-30009- Belfius connect: 11646079-73108