Beste, ik bestelde 4 nieuwe zomerbanden bij Donckers Wilrijk. Na deze te hebben verwisseld (17 aug) gaf mijn auto een error op de bandenspanning. Na de druk te controleren en bij te pompen (wegens niet opgepompt na wissel) was dit nog niet weg. Dus een afspraak bij de garage dan maar zoals aangegeven in de manual van de auto. Door de werkuren van de garage (Hyundai Van mossel berchem) was het moeilijk snel een afspraak te maken op een werkdag. Dus was dit uitgesteld tot na onze geplande vakantie. 4 weken waren we weg zonder auto en na ons verlof maakten we asap een afspraak bij de garage. 30 september kom ik aan bij de garage en deze stellen vast dat de error simpelweg komt omdat ik 2 sensoren tekort heb... hierna ga ik naar Donckers voor mijn beklag te doen en een oplossing te zoeken voor de sensoren die verdwenen zijn. Donckers ontkent en weigert een oplossing te bieden. Met het steevast excuus van 'het is al te lang geleden' was het dus alsof we tegen een muur praatten. Hun defensie: de camerabeelden gaan maar tot 4 weken terug en het is te lang geleden om zeker te zijn wat er op die dag is gebeurd. Op de factuur staat nergens iets van een defect met de sensoren of dergelijke. Dus ik heb betaald voor 4 nieuwe banden maar ben 2 van mijn 4 bandenspanningsensoren kwijt... Bovendien hebben ze eind september een bijkomende factuur opgestuurd dat we nog moeten betalen, nl. Uitbalanceren van 2 banden. Ook hiermee naar donckers terug gegaan en ze hebben toegegeven dat dit een fout is van hun, ook weer het argument dat dit te lang geleden is om te weten of het effectief gebeurd is. De vraag blijft open wat te doen met deze extra factuur...Met vriendelijke groeten,een misnoegde klant