Beste, Ik heb via Facebook meerdere keren reclame van Bamboro (luchtige onderbroeken) zien verschijnen. Er stond letterlijk bij de advertentie "GEMAKKELIJK TE RETOURNEREN! 14 dagen bedenktijd" Ik had de indruk dat het een Nederlands bedrijf was (info@bamboro.nl). Om het kort te houden. Ik kon bij het bestellen van de onderbroeken verschillende maten bestellen. Ik had maat XL aangevinkt en de bestelling door betaling bevestigd. Ik heb ook een bevestiging van de bestelling ontvangen. Na enkele weken zijn er inderdaad onderbroeken geleverd. Helaas bleek het maat je XS ipv. XL te zijn. Toen ik ging controleren wat er op de mail van de goedkeuring van bestelling van stond, bleek dat het naar maat XS was veranderd. Ik had via mail naar een omruiling gevraagd. Op de eerste mail kreeg ik geen reactie. Na aandringen had ik dan toch een reactie gekregen. Bamboro reageerde in eerste reacties dat ze omwille van hygiënische redenen geen retour aanvaarde. Ik kreeg wel een kortingsbon van 30% als ik een nieuwe bestelling van een grotere maat deed. Ik had gereageerd dat ik daar niet mee akkoord ging en daarop reageerde Bamboro opnieuw dat ze geen retours aanvaarden. Ik werd het spelletje moe en heb letterlijk geantwoord met "Ik herhaal! IK WIL MIJN GELD TERUG! zonder verdere voorwaarden. "
Ik had ook gedreigd het via Testaankoop voor te leggen. Opeens kreeg ik deze reactie:
Beste Patrick,
Hartelijk dank voor uw aankoop bij ons. We begrijpen dat u uw product wilt retourneren en we zijn er om u te helpen met het retourproces.
Houd er rekening mee dat retourzendingen op eigen kosten zijn en dat ons magazijn zich in China bevindt. Stuur het product naar ons magazijn met het bijgevoegde retourformulier. Als je het product hebt verzonden, stuur ons dan een bewijs van verzending zodat we je retourzending kunnen verwerken.
Zorg ervoor dat je de retourzending naar het adres op het formulier stuurt. Als u de retourzending naar een ander adres stuurt, bestaat het risico dat het pakket wordt vernietigd en dat u niet in aanmerking komt voor restitutie.
Geef ons een kopie van de Track & Trace-documentatie.
Ik ben er om je te helpen bij verdere vragen of om je door het retourproces te loodsen. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons en we kijken ernaar uit om deze kwestie snel op te lossen.
Restituties worden verwerkt binnen 14 dagen na ontvangst
in ons magazijn of langer. en het verwerken van uw retourzending.
Met vriendelijke groeten,
Mary
Klantenservice
__________________________________________________________
Er is helemaal geen adres of bijlage met retourdocumenten bij de laatste mail meegegeven. Ik heb het gevoel dat Bamboro mij proberen aan het lijntje te houden totdat ik het opgeef. Jammer dat ik jullie hier nu mee moet lastigvallen. Maar ik heb totaal geen vertrouwen meer in deze Bamboro. Ik wil gewoon mijn geld terug en eventueel de te kleine onderbroeken GRATIS terug sturen.
Willen jullie mij hierbij helpen a.u.b.?
p.s. ik kan geen jpg bestand uploaden
Met vriendelijke groeten,
Patrick