Terug

avast rekend mij 59,99€ voor een product die ik niet gekocht heb ,ik krijg geen reactie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Avast

15/02/2022

Beste ik zag op mijn bankrekening dat er een aftrek van 59,99€ gebeurd is op 4januari2022 daar ik geen abonnementen heb bij avast vond ik het vreemd en ben dan toch gaan dubbel controleren ,ik heb vastgesteld dat ik betaald heb voor Dri avast software aan 59,99€. Ik heb niets besteld niets gevraagd en viola zomaar van mijn rekening, ik heb onmiddellijk mijn mastercard geblokkeerd en mag nu opnieuw een masterkaart aanvragen want hoe komen zij aan mijn nummer. Dit zijn toch geen eerlijke praktijken meer.Tot op heden heb ik geen abonnement zoals te zien is op de fotohopend op hulp,mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform