Klacht
G. V.
Naar: MyHeritage
Geachte,Op 27 december 2022 werd mijn abonnement automatisch vernieuwd. Ik had sinds december 2021 een upgrade naar een compleet abonnement. Aangezien de totale prijs me veel te hoog is, wens ik dit abonnement nu op te zeggen en wel met onmiddellijke ingang. Men heeft me telefonisch gecontacteerd en mij een abonnement van 2 jaar aangeboden voor hetzelfde bedrag maar bij nader inzien wens ik het abonnement toch op te zeggen. In uw voorwaarden (zie uittreksel onderaan) heb ik hiervoor 30 dagen te tijd. Ik wens dan ook van deze voorwaarden gebruik te maken en het abonnement op te zeggen. Gelieve hiervoor het nodige te doen en het bedrag van €423,50 terug op mijn rekening te storten.“Na het eerste jaar kunt u uw abonnement beëindigen op elk gewenst moment, met een opzegtermijn van 30 dagen via een bericht naar het volgende emailadres: nl-subscriptions@myheritage.com.”MvgHilde HermansIk heb deze mail nogmaals doorgestuurd en heb hierop nog geen antwoord gekregen. Mails naar 'nl-subscriptions@myheritage.com' komen onbesteld terug. Heb daarom mijn mail gestuurd naar 'billing-vip@myheritage.com'. Het bovenvernoemde bedrag werd via de creditcard van de rekening gehaald.
Berichten (9)
MyHeritage
Naar: G. V.
---Graag boven deze regel je antwoord plaatsen---Dank u voor uw bericht naar het Support team van MyHeritage. Uw bericht is ontvangen. Hier is het ticketnummer voor deze kwestie, ter referentie: 1346293455.Bezoek in de tussentijd ons Helpcentrum voor directe antwoorden op de meest gestelde vragen, of bekijk MyHeritage Educatie voor meer informatie over de vele tools en functies op MyHeritage.Met vriendelijke groet,Het Support team van MyHeritageans-tid--caaaa6dc-e9bc-4268-b57e-89b25a42f822--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69aeans-tid--caaaa6dc-e9bc-4268-b57e-89b25a42f822--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae
MyHeritage
Naar: G. V.
---Graag boven deze regel je antwoord plaatsen--- Jenny (MyHeritage) 9 januari 2023 12:10 (UTC+02:00) Hallo,Dank u voor uw bericht. Ik begrijp dat u graag een terugbetaling wilt ontvangen voor uw afschrijving op MyHeritage.Helaas kan ik geen account op MyHeritage vinden onder het e-mailadres waarmee u schrijft. Het spijt me voor het ongemak.Om u te helpen, heb ik het e-mailadres nodig dat u hebt gebruikt om uw account bij MyHeritage te registreren en de volgende details met betrekking tot uw aankoopgeschiedenis:De laatste 4 cijfers van de creditcard die u heeft gebruikt om uw aankoop te doen en het creditcardtype of, als u via PayPal heeft gekocht, de PayPal-transactie-ID.Betalingsbewijs (het betalingsbewijs moet het bedrag, de naam van de creditcardhouder bevatten, precies zoals deze op de creditcard staat vermeld, en de datum van betaling).Als u DNA-kits op uw account heeft:Geef het kitnummer op van een van de DNA-kits die u beheert en de naam van de persoon aan wie het is toegewezen.Met de bovenstaande informatie kan ik uw account vinden en dit probleem voor u oplossen.Als je niet meer weet welk e-mailadres je hebt gebruikt om je aan te melden, kun je me ook alle e-mailadressen geven die je hebt gebruikt, of een bevestigingsmail bijvoegen die je hebt ontvangen van MyHeritage vanaf het moment dat je je account hebt aangemaakt, of een bevestigingsmail. vanaf het moment dat u uw aankoop heeft gedaan, of een link naar uw familiesite. Elk van deze zou nuttig zijn en mij in staat stellen uw probleem te onderzoeken en op te lossen.Stuur deze informatie door op deze e-mail te reageren.Met vriendelijke groeten,JennyMyHeritage-ondersteuningsteam Klachtenbox 9 januari 2023 12:03 (UTC+02:00) Klacht - Automatische verlenging abonnement - (CPTBE01692532-76) ans-tid--caaaa6dc-e9bc-4268-b57e-89b25a42f822--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae ans-tid--caaaa6dc-e9bc-4268-b57e-89b25a42f822--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae
G. V.
Naar: MyHeritage
Het account is terug te vinden onder het e-mailadres hhermans52@skynet.be. Ik geef u hierbij nogmaals mijn accountnummer: 426088342. Dit had ik eveneens vermeld in mijn mail naar u.
MyHeritage
Naar: G. V.
---Graag boven deze regel je antwoord plaatsen---Dank u voor uw bericht naar het Support team van MyHeritage. Uw bericht is ontvangen. Hier is het ticketnummer voor deze kwestie, ter referentie: 1086201270.Bezoek in de tussentijd ons Helpcentrum voor directe antwoorden op de meest gestelde vragen, of bekijk MyHeritage Educatie voor meer informatie over de vele tools en functies op MyHeritage.Met vriendelijke groet,Het Support team van MyHeritageans-tid--d2f8db09-0b90-4b7e-9320-38eb4d7f7101--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69aeans-tid--d2f8db09-0b90-4b7e-9320-38eb4d7f7101--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae
MyHeritage
Naar: G. V.
---Graag boven deze regel je antwoord plaatsen--- Jenny (MyHeritage) 9 januari 2023 12:47 (UTC+02:00) Hallo,Dank u voor uw bericht. Ik begrijp dat u graag een terugbetaling wilt ontvangen voor uw afschrijving op MyHeritage.Helaas kan ik geen account op MyHeritage vinden onder het e-mailadres waarmee u schrijft. Het spijt me voor het ongemak.Om u te helpen, heb ik het e-mailadres nodig dat u hebt gebruikt om uw account bij MyHeritage te registreren en de volgende details met betrekking tot uw aankoopgeschiedenis:De laatste 4 cijfers van de creditcard die u heeft gebruikt om uw aankoop te doen en het creditcardtype of, als u via PayPal heeft gekocht, de PayPal-transactie-ID.Betalingsbewijs (het betalingsbewijs moet het bedrag, de naam van de creditcardhouder bevatten, precies zoals deze op de creditcard staat vermeld, en de datum van betaling).Als u DNA-kits op uw account heeft:Geef het kitnummer op van een van de DNA-kits die u beheert en de naam van de persoon aan wie het is toegewezen.Met de bovenstaande informatie kan ik uw account vinden en dit probleem voor u oplossen.Als je niet meer weet welk e-mailadres je hebt gebruikt om je aan te melden, kun je me ook alle e-mailadressen geven die je hebt gebruikt, of een bevestigingsmail bijvoegen die je hebt ontvangen van MyHeritage vanaf het moment dat je je account hebt aangemaakt, of een bevestigingsmail. vanaf het moment dat u uw aankoop heeft gedaan, of een link naar uw familiesite. Elk van deze zou nuttig zijn en mij in staat stellen uw probleem te onderzoeken en op te lossen.Stuur deze informatie door op deze e-mail te reageren.Met vriendelijke groeten,JennyMyHeritage-ondersteuningsteam Klachtenbox 9 januari 2023 12:39 (UTC+02:00) Klacht - Automatische verlenging abonnement - (CPTBE01692532-76) ans-tid--d2f8db09-0b90-4b7e-9320-38eb4d7f7101--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae ans-tid--d2f8db09-0b90-4b7e-9320-38eb4d7f7101--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae
G. V.
Naar: MyHeritage
Email adres gebruikt om account te registreren: hhermans52@skynet.beLaatste vier cijfers van creditcard: 7758 - Mastercard op naam van Guido Van LooyBetalingsbewijs in bijlage
MyHeritage
Naar: G. V.
---Graag boven deze regel je antwoord plaatsen---Dank u voor uw bericht naar het Support team van MyHeritage. Uw bericht is ontvangen. Hier is het ticketnummer voor deze kwestie, ter referentie: 732513825.Bezoek in de tussentijd ons Helpcentrum voor directe antwoorden op de meest gestelde vragen, of bekijk MyHeritage Educatie voor meer informatie over de vele tools en functies op MyHeritage.Met vriendelijke groet,Het Support team van MyHeritageans-tid--87e64713-9c29-4eac-97f7-e222585af4ea--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69aeans-tid--87e64713-9c29-4eac-97f7-e222585af4ea--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae
MyHeritage
Naar: G. V.
---Graag boven deze regel je antwoord plaatsen--- Jenny (MyHeritage) 11 januari 2023 17:31 (UTC+02:00) Hallo,Dank u voor uw bericht. Ik begrijp dat u graag een terugbetaling wilt ontvangen voor uw afschrijving op MyHeritage.Helaas kan ik geen account op MyHeritage vinden onder het e-mailadres waarmee u schrijft. Het spijt me voor het ongemak.Om u te helpen, heb ik het e-mailadres nodig dat u hebt gebruikt om uw account bij MyHeritage te registreren en de volgende details met betrekking tot uw aankoopgeschiedenis:De laatste 4 cijfers van de creditcard die u heeft gebruikt om uw aankoop te doen en het creditcardtype of, als u via PayPal heeft gekocht, de PayPal-transactie-ID.Betalingsbewijs (het betalingsbewijs moet het bedrag, de naam van de creditcardhouder bevatten, precies zoals deze op de creditcard staat vermeld, en de datum van betaling).Als u DNA-kits op uw account heeft:Geef het kitnummer op van een van de DNA-kits die u beheert en de naam van de persoon aan wie het is toegewezen.Met de bovenstaande informatie kan ik uw account vinden en dit probleem voor u oplossen.Als je niet meer weet welk e-mailadres je hebt gebruikt om je aan te melden, kun je me ook alle e-mailadressen geven die je hebt gebruikt, of een bevestigingsmail bijvoegen die je hebt ontvangen van MyHeritage vanaf het moment dat je je account hebt aangemaakt, of een bevestigingsmail. vanaf het moment dat u uw aankoop heeft gedaan, of een link naar uw familiesite. Elk van deze zou nuttig zijn en mij in staat stellen uw probleem te onderzoeken en op te lossen.Stuur deze informatie door op deze e-mail te reageren.Met vriendelijke groeten,JennyMyHeritage-ondersteuningsteam Klachtenbox 11 januari 2023 17:25 (UTC+02:00) Klacht - Automatische verlenging abonnement - (CPTBE01692532-76) ans-tid--87e64713-9c29-4eac-97f7-e222585af4ea--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae ans-tid--87e64713-9c29-4eac-97f7-e222585af4ea--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae
G. V.
Naar: MyHeritage
Jenny,Aangezien ik nog geen antwoord ontvangen heb, stuur ik je de gevraagde informatie nogmaals door.Email adres gebruikt om account te registreren: hhermans52@skynet.beLaatste vier cijfers van creditcard: 7758 - Mastercard op naam van Guido Van LooyBetalingsbewijs in bijlageUw ref. : 11 januari 2023 17:25 (UTC+02:00) Klacht - Automatische verlenging abonnement - (CPTBE01692532-76)ans-tid--87e64713-9c29-4eac-97f7-e222585af4ea--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae ans-tid--87e64713-9c29-4eac-97f7-e222585af4ea--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten