Beste,we zijn in gegaan op een promo actie van Lago club om 2 maand gratis te sporten als we akkoord waren om dan minimum nog 3 maand te blijven. Dit om te gaan fitnessen met begeleiding.De actie is gestart op 01/07/22 na de 2 maand hebben we nog eens 3 maand vooruitbetaald, dit was om tot eind november te kunnen sporten.We hebben al snel vastgesteld dat er geen begeleiding was (er was nooit iemand aan wie je iets kon vragen). Wij waren ervan uit gegaan dat het na 3 maand stopte maar ondertss heeft Lago ons vanaf december maandelijks laten betalen vr een dienst die we niet betalen.We hebben dus ondertss nog eens 419 eur (m'n vrouw en ik) betaald zonder dat er iemand zich vragen stelt, of zonder dat Lago contact opneemt.Persoonlijk vind ik dit een heel trieste manier van zaken doen, want men legt er bij ondertekening nt de nadruk op dat dit na november automatisch zal doorlopen.ik zou minstens iets verwachten alsook een tegemoetkoming vd kant van Lago, want zo is het niet correct van hun kant!(het stond wel vermeld op document, en ik heb het nt gezien - dat geef ik toe)