Goeiedag,Zoals aangegeven via een telefoongesprek met uw klantendienst:Ik zit met een bestelling en betaling van een nieuwe maaltijdbox, waarnaar ik niet gevraagd heb.Het abonnement wordt blijkbaar automatisch verlengd, mét automatische betaling. Dit wordt nergens aangegeven tot het moment waarop je voor het eerst betaalt.Zelfs in de algemene voorwaarden vond ik er niets van terug. (Maar ik ben geen jurist.)De klantendienst-medewerker verwees naar een mail met als titel Welkom bij Veganbox: Jouw eerste box-details!.Ik weet al welke box ik heb besteld, dus ik lees die (schijnbaar vrijblijvende) mail niet.Halverwege de lange mail staat één paragraafje:3. VervolgbestellingenVervolgbestellingen staan automatisch op 'AAN'. Je kunt dit aanpassen op de 'Mijn bestellingen' pagina. Hier kan je per week je box wijzigen of pauzeren tot en met dinsdag (23.59) van de week vóór de bezorgdag.Betalingen vanaf je tweede Veganbox gaan automatisch via automatische incasso voor extra gemak.Nu ik dit lees, denk ik: voor extra gemak voor de kassa van Veganbox.Ik heb niet gevraagd om deze verlenging en beschouw dit als klantenbedrog.De klantendienst-medewerker was niet in staat de maaltijdbox te annuleren. Wel beloofde hij een vergoeding van 50%. Mijn verwachtingen:* Ik zou graag schriftelijke bevestiging krijgen van deze vergoeding.* Om correct te zijn, zou de hele bestelling moeten geannuleerd worden, en 100% van het bedrag terugbetaald.* Bovendien vind ik via de website van Veganbox geen manier om mijn account te verwijderen, enkel om mijn lidmaatschap stop te zetten. Ik wens ook mijn account te verwijderen. Ik heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf.Ter info: via Google reviews vind je meerdere personen die hetzelfde hebben voorgehad.Groet,Jelle Vancoppenolle