18/12 hebben wij 2 jassen besteld. 19/12 krijgen we bevestiging dat deze onderweg zijn. 21/12 vragen wij via mail waar ze blijven. Antwoord is dat er een probleem is met het track and tracé systeem maar dat we ons geen zorgen moeten maken. 2/1 vragen we nogmaals waar de bestelling blijft en melden we dat, indien we binnen 4 dagen geen reactie krijgen, ze de bestelling mogen annuleren. 3/1 krijgen we via mail bevestiging dat de bestelling is geannuleerd en dat het geld binnen 7 dagen op onze rekening staat. Wij hebben direct terug gemaild dat we nog niet hadden betaald. 13/1/23 krijgen we toch onze bestelling thuis toegestuurd. Ook nog een betalings verzoek via Klarna. Wij hebben direct gemaild naar de online shop over wat we moeten doen om de goederen terug te sturen. Met Klarna hebben we reeds contact gehad en zij zetten de betaling on hold totdat wij reactie van de online shop krijgen. Vandaag 21/1/23 krijgen we een mail over hoe we de bestelling moeten retourneren. Opsturen naar China staat in hun brief. Dat gaat ons €500 kosten en wij willen hiervoor niet opdraaien.