Terug

Atos Worldline - Problemen met vrijgeven van een gereserveerd bedrag op creditcard

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Worldline

31/03/2022

Ik huurde een wagen via Sixt van 4/2/22 tot 4/3/22. Daarvoor werd op mijn creditcard een bedrag gereserveerd als waarborg.Sixt heeft deze waarborg vrijgegeven op 5/3/22.Atos heeft deze waarborg nog altijd niet vrijgegeven.Gisteren 30/3/22 belde ik met Atos, en de persoon van het callcenter heeft op dat moment verzekerd dat hij manueel de waarborg had vrijgegeven.Vandaag echter staat deze waarborg nog steeds vast, het gaat over een bedrag van € 871,48.Ik gebruik mijn creditcard frequent voor professionele doeleinden, waaronder hotelreservaties.Er zijn nagenoeg altijd problemen met het vrijgeven van een waarborg.Als ik met mijn bank (KBC) of Atos bel, zeggen ze steeds dat ze 10 (werk)dagen hebben om een waarborg vrij te geven.Maar het duurt altijd langer, tot een maand of langer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform