Korte beschrijving van uw probleem:
Begin mei 2025 heb ik via de website een bestelling geplaatst nl O-1101086371
Ondertussen heb ik de pakbon ontvangen. Hierop staat vermeld welke artikelen ik ga ontvangen.
Bij ontvangst van de bestelling werden de artikelen zonder referentie gestopt in een goed verpakt doosje.
Toen ik hen hierop aanwees, kreeg ik een antwoord van de klantendienst: oh, kan je dit niet controleren met de pakbon? Of wij plakken geen referentie op onze artikelen.
Bijgevoegd heb ik een verwijzing gedaan over levering van artikels tussen Europese landen.
Het is verplicht dat er op elk artikel een referentie vermeld staat.
Geen duidelijke feedback mogen ontvangen. Het werd voorgelegd aan de manager.
Daarna had ik dat leuk antwoord mogen ontvangen van oh, kan je dat niet controleren met de pakbon?
Hun advies is retourneren. Hun voorwaarden zijn ongeopende verpakking worden terugbetaald. Geopende verpakking worden in punten gegeven.
Vind ik niet kunnen want ik heb er bijna 50€ aanbesteed.
Tot nu toe heb ik geen bericht mogen ontvangen of ik werkelijk het artikel in het gekozen materiaal heb ontvangen. titanium of chirurgisch staal? groot prijsverschil