Terug

Artikel nooit ontvangen

Opgelost Openbaar

Gedgetfreakzz

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Gedgetfreakzz

01/05/2024

Beste, ik bestelde op 22/03/2024 Apple AirPods Pro 2 USB met oplaadcase voor € 215.00.Na verschillende mailtjes heb ik nog steeds niks ontvangen, terwijl het op de website wel nog steeds als 'leverbaar' staat.Ik heb al meermaals via mail gevraagd wanneer de levering zal plaatsvinden, maar telkens wordt mij beloofd: 'volgende week'.Omdat het maar bleef duren, heb ik gevraagd om mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen en nu beloven jullie me dat het geld 'volgende week' op mijn rekening zal staan. Die beloofde week is alweer om, dus na contactname met jullie, krijg ik als antwoord: 'Wij doen ons best hoor'.Nog steeds geen levering of terugbetaling dus, na 5,5 weken.Ik hoop dat we dit snel kunnen oplossen.GrK.

Berichten (13)

Gedgetfreakzz

Naar: K. D.

29/04/2024

Beste Kim,Wanneer is de order geannuleerd?Vriendelijke groet,BrianGadgetFreakzz's-Gravenweg 318d    2911BK Nieuwerkerk aan den IJsselT  085 401 49 02   M info@gadgetfreakzz.nlOn 29 Apr 2024 at 14:49 +0200, klachtenbox@test-aankoop.be,

K. D.

Naar: Gedgetfreakzz

29/04/2024

14 april 2024.Zie in de bijgevoegde mails...Ik word het stilaan beu dat hier geen gevolg aan gegeven wordt.GrKim

Gedgetfreakzz

Naar: K. D.

01/05/2024

Was dit inmiddels in orde!BrianGadgetFreakzz's-Gravenweg 318d    2911BK Nieuwerkerk aan den IJsselT  085 401 49 02   M info@gadgetfreakzz.nlOn 29 Apr 2024 at 14:54 +0200, klachtenbox@test-aankoop.be,

K. D.

Naar: Gedgetfreakzz

01/05/2024

Hallo, Dit is helemaal niet in orde. Het geld staat nog niet op mijn rekening. Ik wens dit graag zo snel mogelijk in orde te hebben. In eerdere mails (ik kan ze ondertussen al niet meer tellen) staan mijn gegevens om de € 215 terug te storten. MgKim

Gedgetfreakzz

Naar: K. D.

05/05/2024

Graag uw IBAN en dan kunt u de klacht sluiten.BrianGadgetFreakzz's-Gravenweg 318d    2911BK Nieuwerkerk aan den IJsselT  085 401 49 02   M info@gadgetfreakzz.nlOn 1 May 2024 at 13:11 +0200, klachtenbox@test-aankoop.be,

K. D.

Naar: Gedgetfreakzz

05/05/2024

Dag Brian,Hieronder mijn rekeningnummer:Rekeningnummer: BE77 0017 1807 7942BIC CODE: GEBABEBBIk zal de klacht met veel plezier afsluiten, van zodra het geld op mijn rekening staat. GrKim

Gedgetfreakzz

Naar: K. D.

07/05/2024

Beste,Had u met creditcard of Bancontact betaald?Vriendelijke groet,BrianGadgetFreakzz's-Gravenweg 318d    2911BK Nieuwerkerk aan den IJsselT  085 401 49 02   M info@gadgetfreakzz.nlOn 5 May 2024 at 14:04 +0200, klachtenbox@test-aankoop.be,

K. D.

Naar: Gedgetfreakzz

07/05/2024

Ik word dit grondig beu. Al meermaals heb ik gezegd met Bancontact betaald te hebben. Wil je nu gewoon a.u.b. dat geld terugstorten op mijn rekening? (In bijlage trouwens NOGMAALS het betaalbewijs)Dan sluit ik mijn klacht en kunnen jullie verder doen met mensen op te lichten. Volgende week contacteer ik de politie. De klacht via test-aankoop is blijkbaar niet voldoende voor jullie om in actie te schieten. Kim

Gedgetfreakzz

Naar: K. D.

12/05/2024

Graag het bedrag en uw IBAN KimBrianGadgetFreakzz's-Gravenweg 318d    2911BK Nieuwerkerk aan den IJsselT  085 401 49 02   M info@gadgetfreakzz.nlOn 7 May 2024 at 22:16 +0200, klachtenbox@test-aankoop.be,

K. D.

Naar: Gedgetfreakzz

12/05/2024

Rekeningnummer: BE77 0017 1807 7942 BIC CODE: GEBABEBB€215

Gedgetfreakzz

Naar: K. D.

13/05/2024

Mogen wij u even bellen? Dan hebben wij een vriendelijk voorstel voor u ter compensatie is het vandaag nog afgesloten!BrianGadgetFreakzz's-Gravenweg 318d    2911BK Nieuwerkerk aan den IJsselT  085 401 49 02   M info@gadgetfreakzz.nlOn 12 May 2024 at 21:09 +0200, klachtenbox@test-aankoop.be,

K. D.

Naar: Gedgetfreakzz

13/05/2024

Uiteraard: +32 472 58 57 53

Gedgetfreakzz

Naar: K. D.

13/05/2024

Nogmaals excuses!BrianGadgetFreakzz's-Gravenweg 318d    2911BK Nieuwerkerk aan den IJsselT  085 401 49 02   M info@gadgetfreakzz.nlOn 13 May 2024 at 16:37 +0200, klachtenbox@test-aankoop.be,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform