Terug

Artikel niet ontvangen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: Mezam.nl

19/03/2024

Beste,Ik bestelde op 20/12/2023 het artikel Aquajelly voor een bedrag van € 29,95 + € 2,95 verzekerde bestelling. Echter heb ik na een tijdje (op 17/01/2024) contact opgenomen met Mezam aangezien ik het artikel na een maand nog steeds niet had ontvangen. Hier werd me gemeld dat dit in een afhaalpunt werd bezorgd maar ze konden me niet zeggen in welke. Ik zei dus ook dat ik het artikel niet meer nodig had. Zij gingen van zodra ze het artikel retour ontvangen de terugbetaling regelen. Echter tot op vandaag heb ik nog steeds niets gehoord of gezien en krijg ik dus reminders voor de betaling terwijl ik het artikel nog steeds niet heb. Ik heb Mezam ondertussen al 3x terug gecontacteerd (24/02 , 29/02 & 19/03) via mail aangezien ze telefonisch niet bereikbaar zijn maar na al maar hierop heb ik nog steeds geen antwoord van hen ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform