Beste, 21 juli plaatste ik een bestelling bij jullie ter waarde van 395,00 euro. Deze zouden 22 juli geleverd worden tussen 13:00 en 19:00. Ik ben tussen deze 2 tijdstippen speciaal thuis gebleven om de bestelling te ontvangen omdat ik de volgende dag op vakantie vertrok. De bestelling zou 21 juli geleverd zijn om 19:30 met een handtekening die zeker niet van mij is. Toen was er ook niemand thuis. Vervolgens heb ik op 25 juli via paypal een email naar jullie verstuurd om jullie op de hoogte te brengen van de niet-geleverde bestelling. Deze mail werd verstuurd naar het email adres info@debijenkorf.nl. Hierop kreeg ik bitter weinig respons en heb uiteindelijk op 3 augustus een claim ingediend via paypal om mijn geld terug vragen. Dit leek mij de makkelijkste manier mits ik denk dat het normaal is dat ik op mijn vakantie geen zin heb om een uur aan de lijn te hangen met een klantenservice. 2 weken later, toen ik terug thuis was, ben ik bij al mijn buren in de straat gaan vragen of ze mijn bestelling eventueel per ongeluk hebben aangenomen, maar zonder resultaat. Vervolgens heb ik het even laten rusten want had het redelijk druk met mijn examens in augustus en mijn claim was nog in behandeling bij paypal. Vervolgens kreeg ik 19 augustus een mail dat mijn claim geweigerd was. Ik heb vervolgens, midden in de examens, meerdere keren contact gehad met jullie klantenservice. Ik denk dat ik zeker 6 keer opnieuw dezelfde uitleg heb moeten doen voor jullie zogezegd actie gingen ondernemen. Elke keer als ik belde gingen jullie het doorgeven naar een hogere collega waar ik uiteindelijk niets van hoorde. Toen kreeg ik eindelijk op 21 augustus een mail van online specialist Saskia met het verwijt naar mij toe dat ik pas op 21 juli de eerste keer contact met jullie heb gehad, wat zeker en vast niet juist is, en dat ze nu geen onderzoek meer kunnen starten over waar dat het pakket juist is afgeleverd. Daar heb ik vervolgens op geantwoord en heb ik 10 september terug een mail ontvangen van diezelfde Saskia waarin staat dat er niets meer aan te doen is nu en dat ik te laat contact heb opgenomen met hun en de verkeerde procedure heb gevolgd. Vervolgens heb ik nog paar keer telefonisch contact met jullie gehad en ik moest altijd nog even geduld hebben. De laatste keer dat ik heb gebeld was 29 september. Toen was er een brief onderweg en moest ik weeral even geduld hebben... Maar nog steeds geen brief...We zijn nu bijna 3 maand na de bestelling en heb noch mijn bestelling noch mijn geld terug. Bij deze hoop ik jullie voldoende geïnformeerd te hebben.