Terug

Artikel na tien dagen niet ontvangen.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: GARMIN BELUX

28/09/2017

Artikel besteld op 17/09.Mail met melding dat artikel verstuurd wordt op 18/09. Levering binnen 3-6 dagen.Vandaag 28/09, nog steeds niets ontvangen. Betreft polsbandje (binnen garantie!). Oplossing decathlon is opsturen, horloge één maand kwijt (minstens). Garmin geeft zelf toe dat decathlon best bandje aan mij had geleverd daar dit makkelijk zelf vervangen kan worden. Vermits zowel decathlon als garmin tergend traag zijn in hun antwoorden en service, dacht ik dat het sneller zou gaan als ik het band je bij garmin zou kopen. Helaas.

Berichten (8)

GARMIN BELUX

Naar: J. V.

28/09/2017

DATA NOT AVAILABLE

J. V.

Naar: GARMIN BELUX

03/10/2017

BesteHet is nu 3 oktober, 15 dagen nadat het bandje verstuurd zou zijn. Nog steeds geen bandje ontvangen. Uw levertijd van tien tot veertien dagen is dus overschreden...Graag een snelle oplossing.

GARMIN BELUX

Naar: J. V.

03/10/2017

Beste, in antwoord op onderstaande mail wenst u terugbetaling van de niet ontvangen levering of wenst u dat we een nieuwe levering laten uitvoeren door Garmin UK?Met dank voor opvolging van deze mail.GroetenCarina, MeuldersAdministration AssistantGarmin Belux www.garmin.bePhone: +32 2 672 52 54Garmin Belux Rue Pierre Dupontstraat 165 1140 Brussels Belgium CONFIDENTIALITY NOTICE: This email and any attachments are for the sole use of the intended recipient(s) and contain information that may be Garmin confidential and/or Garmin legally privileged. If you have received this email in error, please notify the sender by reply email and delete the message. Any disclosure, copying, distribution or use of this communication (including attachments) by someone other than the intended recipient is prohibited. Thank you.

J. V.

Naar: GARMIN BELUX

03/10/2017

BesteAangezien ik een horloge van €150 niet in de vuilbak wil kieperen, had ik graag een nieuwe levering gehad.

GARMIN BELUX

Naar: J. V.

04/10/2017

DATA NOT AVAILABLE

J. V.

Naar: GARMIN BELUX

05/10/2017

BesteIk ben in blijde verwachting...

GARMIN BELUX

Naar: J. V.

06/10/2017

Goedemorgen, wij hebben op 3 oktober een mail gestuurd met mijnheer Venken in kopie met de vraag of er een nieuwe levering moet gebeuren of dat wij terugbetaling vragen, tot heden hierop geen antwoord ontvangen.Met dank voor opvolging.Carina, MeuldersAdministration AssistantGarmin Belux www.garmin.bePhone: +32 2 672 52 54Garmin Belux Rue Pierre Dupontstraat 165 1140 Brussels Belgium CONFIDENTIALITY NOTICE: This email and any attachments are for the sole use of the intended recipient(s) and contain information that may be Garmin confidential and/or Garmin legally privileged. If you have received this email in error, please notify the sender by reply email and delete the message. Any disclosure, copying, distribution or use of this communication (including attachments) by someone other than the intended recipient is prohibited. Thank you.

J. V.

Naar: GARMIN BELUX

06/10/2017

BesteIk had graag een nieuw bandje gekregen want nu is mijn horloge waardeloos.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform