Terug

Artikel ging stuk na eerste gebruik

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Béaba

05/03/2019

Beste,Vandaag heb ik voor de eerste maal mijn Beaba babycook Neo gebruikt. Tijdens het mixen van de groetenpap ging het helemaal fout. De glazen kom ontplofte en de scherven vlogen in het rond. Ik belde de babywinkel waar ik het artikel kocht. Zij (her)kende het probleem. Het probleem is eveneens gekend bij Beaba. Dit verontrust me nog meer. Men verwacht dat zo'n producten uitvoerig worden getest. Zeker als het over dergelijke delicate producten gaat voor baby's en jonge kinderen. Het feit dat ze de fout kennen en hier niets aan doen, vind ik het ergste. Drama's kunnen vermeden worden indien ze alle producten gefabriceerd hadden teruggeroepen. Er staat ook niets van vermeld op hun website. Het product kreeg zelfs een erkend label. Gelukkig ben ik of erger mijn dochtertje niet gewond geraakt. Onze glazen kom daarentegen is in 1000 stukken en onze keuken is beschadigd. Ik hoop dat mijn klacht ernstig wordt genomen. Ik ben niet de persoon om dergelijke zaken 'op te kloppen' maar dit vind ik wel heel verontrustend. Ik hoop hiermee dat geen enkele mama of papa hetzelfde moet meemaken. Indien gewenst kan ik een foto bezorgen.Met vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform