Terug

Artikel 14 opzeggen klantenrelatie zonder uitleg

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: BNP Paribas Fortis

29/10/2020

BesteIk krijg een brief dat de klantenrelatie bij BNP PARIBAS FORTIS wordt opgezegd zonder grondige reden en dit volgens artikel 14.Dit artikel laat volledige willekeur toe.Wie beslist over het gebruik van dit artikel? Wat is de reden? Ik heb recht op een antwoord.Bovendien staan in de aangetekende brief fouten die allesbehalve professioneel zijn of zegt u ook verzekeringen op die niet op mijn naam staan?Graag uw feedback.Alvast bedankt Mvg Stefan De Potter

Berichten (2)

S. D.

Naar: BNP Paribas Fortis

15/11/2020

BesteHeeft u beleefdheid om mijn klacht te beantwoorden?Mvg

S. D.

Naar: BNP Paribas Fortis

11/12/2020

Ik heb nog steeds geen antwoord. Professioneel is dat


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform