Terug

Artikel 11 Overtreding - (BVR 21-06-2013).

Closed Openbaar

Caw leuven

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Caw leuven

06/09/2023

Hallo,, De Belgische wet heeft het werk bepaald van particuliere organisaties die samenwerken met veiligheidsdiensten en anderen met als doel de kwetsbaren te beschermen.En waarom geeft hij deze organisaties de macht om de rechten van mensen te schenden, zelfs als dat nodig is.Mijn rechten en de rechten van mijn kinderen zijn geschonden, wanneer de organisatie Caw Leuven opdracht geeft om te voorkomen dat ik mijn kinderen zie. Dit is in strijd met de wet en een inbreuk op de wet en op mijn rechten als mens en als vader , en dat was niet nodig, noch van een familielid, noch van ver.Deze organisatie beweert ook dat ze vreedzame oplossingen probeert te vinden voor gezinsproblemen. Dit zijn maar praatjes. Niemand heeft contact met mij opgenomen en niemand heeft mij gevraagd wat het gezinsprobleem is.Vertrouwelijkheid voor klanten, dit helpt om de fouten van de medewerkers van deze organisatie niet te kennen.Caw Leuven heeft in alles vertrouwelijkheid, vertrouwelijkheid van fouten, vertrouwelijkheid van bevelen die in strijd zijn met de wet, communicatie en besluitvorming.Mijn kinderen van school overbrengen zonder ondertekende toestemming van mij of zonder mij hiervan op de hoogte te stellen, is een schending van de legitieme wet die het recht van vader en zoon behoudt om niet van school te veranderen.De medewerkers van Caw zijn mensen die fouten kunnen maken, dus waar is het toezicht? Geheimhouding is de reden dat fouten niet ontdekt worden.Was het niet toevallig geweest en had de advocaat mij de inhoud gestuurd van het telefoongesprek tussen hem en een medewerker van Caw Leuven, ernstige beschuldigingen en woorden die mijn persoon als echtgenoot en vader raken, zonder enig bewijs, waarom?Waar is de bescherming hier in het eervolle beleid van de organisatie, wanneer een persoon wordt belasterd en belasterd in zijn afwezigheid en zonder bewijs?Waar zijn de rechten van het kind als het van de ene school naar de andere wordt overgebracht, aangezien het kind zwak is, geen mening heeft en beslist wat er moet gebeuren, zonder rekening te houden met de wet of de rechten van mensen?Ik heb sluitend bewijs van mijn klacht en ben verantwoordelijk voor elk woord voor u en voor justitie.Ik wil dat mijn stem de mensen en de hoogste autoriteiten bereikt, zodat er juridische maatregelen kunnen worden genomen en het werk van deze organisatie onder auspiciën van de wet kan worden bepaald.Als de overtreder van de wet niet op zijn minst wordt gewaarschuwd, zal hij meer overtreden en onrecht plegen.Een van mijn medewerkers reageerde op mijn klacht, Al-Yabqa. Hij vroeg om de klacht in te trekken omdat Caw geen bedrijf is. Hij gaf om het uiterlijk en vond het niet erg om de wet te overtreden. Houd er rekening mee dat ik hem een ??e-mail heb gestuurd om de bijeenkomst te regelen en het onderwerp van de klacht uit te leggen.Ik heb geen reactie van hem ontvangen, omdat het beleid van de organisatie is dat we doen wat we passend achten, zonder ons aan de wet of de mening van mensen te houden...Ik woon in België en ik ben er zeker van dat dit land de wet respecteert en de rechten van mensen respecteert, en mijn stem zal worden gehoord en het recht zal zegevieren in mijn klacht...En dat mijn klacht door de publieke opinie zal worden gehoord en de hogere en rechtvaardige autoriteiten zal bereiken.Ik heb een klacht ingediend tegen de organisatie bij de Ombudsman van Vlaanderen! De klacht werd geaccepteerd en er werd een aantal in beslag genomen. Er wordt nog onderzoek naar gedaan.Ik heb het volste vertrouwen in de rechtvaardigheid van de wet en in degenen die verantwoordelijk zijn voor de bescherming van de wet, en het gewenste resultaat zal zijn … naleving van de wet voor iedereenIk heb de publieke opinie voorzien van de belangrijkste punten... en ik wacht op een reactie op mijn klachtAccepteer alstublieft mijn grootste respect en waardering


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform