Beste, mijn 4 ongetrouwde tantes van 80,84,82 en 73 jaar huurde gedurende 60 jaar hetzelfde appartement aan zee, de laatste jaren bij Agence Mulier in De Panne (België ) Le Nordique Zeedijk 91Ze ( Josefine) annuleerde hun geboekte reis in 2021 omwille van hun overleden zus Hedwig ( gestorven op 29 december 2020). Tante Fien (Josefine) zou pas in april geannuleerd hebben wegens zorgen genoeg en hadden eerder telefonisch contact opgenomen om mondeling te laten weten dat er zou geannuleerd worden en wat ze er voor in orde moest brengen.Het antwoord van Agence Mulier aan de telefoon was toen dat ze een gedeelte zal moeten laten vallen van hun voorschot. Toen ze uiteindelijk het overlijdensbericht met de post had opgestuurd, kreeg ze bericht dat ze het volledige voorschot van €1000 moest laten vallen. Ik vind dit voor een ere-toerist (dewelke mijn tantjes waren) geen stijl. Ere-toerist of niet, in de voorwaarden van het huurovereenkomst staat dat er steeds ondubbelzinnig moet gecommuniceerd worden. Nu inderdaad een jaar later ben ik nichtje Muriel Verheggen hiervan op de hoogt, omdat mijn tante de energie niet gehad heeft om te wedijveren hierover. Ondertussen is haar andere zus van 73 ook overleden op 13 november 2021,Ik mailde met het Agence hierover maar ik kreeg beleefd telefoon van mevr. Marjan dat ze het met haar bazin besproken had en dat ze omwille van te late annulatie onmogelijk haar voorschot gedeeltelijk of geheel kan terugbetalen. Wat kan ik doen? Ik ben het hier niet mee eens. Grts Muriel Verheggen