Terug

Apparaat werkt niet

Opgelost Openbaar

Newellco

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. B.

Naar: Newellco

21/05/2025

Geachte mevrouw/heer, In December2024 kocht ik een dymo labelprinter, die tot op vandaag nog steeds niet werkt! Alles gedaan wat jullie me gevraagd hebben,,,verschillende mails,,,,telefoontjes,,,, Jullie reageren heel laat ,,, en hebben me reeds 3 x de vraag gesteld om een foto van de printer door te sturen,,,,samen met het referentienr. Dit heb ik gedaan,,,,zonder resultaat! Voor mij is de maat vol! Ik heb het apparaat in de vuilnisbak gedaan! Ik heb daar al vééééél te veel tijd in gestoken! Hopelijk reageren jullie we eens langs deze weg en zorgen jullie voor een vergoeding! Graag terugbetaling want Dymo komt hier nooit meer binnen! Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

Newellco

Naar: W. B.

23/05/2025

Beste Wim, Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons te vernemen dat u een onaangename ervaring heeft gehad met onze klantendienst. We doen ons best onze klanten zo efficient en zo snel mogelijk van een oplossing te kunnen voorzien. Het is duidelijk dat we in dit specifieke geval hier in geslaagd zijn, en we willen hiervoor onze excuses aanbieden. In een ander e-mailverkeer hebben we reeds contact opgenomen met u buiten dit platform om. Momenteel zijn we uw antwoord afwachtende als het gaat over het formaat van labels die u wenst te ontvangen als compensatie voor het ongemak. Vanaf we deze informatie hebben ontvangen, zullen we u een retourformulier opsturen zodat u uw defect apparaat kosteloos naar ons kunst verzenden. Vanaf we het apparaat hebben ontvangen, zal u een nieuw apparaat opgestuurd worden samen met de labelrollen die u van ons te goed heeft. We hopen u hiermee voldoende van dienst te kunnen zijn en we kijken uit naar uw antwoord. DYMO klantenservice U kunt ons bereiken op het nummer: NL: 070 77 03 820, maandag t/m vrijdag 9.00-17.00 u. BE: 027 00 74 53, maandag t/m vrijdag 9.00-17.00 u. Of bezoek onsDYMO Help Centrumvoor antwoorden op veelgestelde vragen. --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform