BesteWij zijn langst de winkel geweest op 23 november 2019 voor een levering van tegels. Wij vroegen aan de verkoper wij moeten deze volgende week hebben want volgend weekend moeten onze tegels gelegd worden als dit niet lukt moet u ons dit zeggen anders moeten wij elders bestellen. De verkoper zei ons de leveringen vinden bij ons plaats op woensdag en vrijdag. Op woensdag zal het niet lukken maar op vrijdag 30 november komen ze zeker aan. Wij hebben dan gebeld naar de plaatsers van onze vloeren om te vragen of 30 november in orde was voor hen dit was geen probleem. Dus hebben wij onze bestelling gedaan met verzendkosten van 100 euro erbij en ook betaald. Op vrijdag 30 november om 14u30 dachten we dit klopt niet de tegels werden nog niet gelevetd dus we belden naar Van Calster Wilrijk om dit te vragen waarop hij zei neen deze zullen niet meer geleverd worden dit is een vergissing van ons dus de verkoper zei het enige dat we kunnen doen is een week later leveren waarop wij zeiden dat gaat niet want onze keuken wordt geleverd volgende week en dan moeten de tegels liggen. Wij waren kwaad en wij hebben gezegd dat er een andere oplossing moet komen waarop hij zei er is geen andere oplossing waarop hij op een onbeleefde manier de hoorn neergooide. Dan hebben we tetuggebeld en wij zeiden via de telefoon kunnen we niets oplossen wij komen langst de showroom. Wij zijn daar gegaan en dan heeft hij tegen ons gezegd ik heb ondertussen met de hoofdzetel gebeld en de enige oplossing is dat u de tegels zelf moet gaan ophalen in ons magazijn in Tessenderlo. En wij zeiden ik heb voor leveringskosten betaald en ik heb geen camionette en het is nu al 15u30 ik kan niet tot 17u in het magazijn geraken met file. Hij antwoorde jij hebt dikke BMW jij kan deze toch zelf gaan halen. En wij moesten binnen 1u30 camionette huren en in spitsuur naar Tessenderlo rijden om tegels zelf op te halen. En nu hebben wij email gekregen dat leveringskosten niet terugbetaald worden waar wij helemaal niet akkoord mee gaan natuurlijk.MvgNielandt - Cakmzk