Terug

Annulering hotelovernachting

Closed Openbaar

Upstairs Hotel

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. E.

Naar: Upstairs Hotel

19/10/2023

BesteIk reserveerde een kamer voor 2 nachten, 22 tot 24 oktober.Dinsdag 17 oktober `s morgens diende ik via chatbot een verzoek in voor annulering. Ik zou per e-mail een antwoord krijgen. Vermits ik niets ontving, stuurde ik een e-mail voor meer info.Ik kreeg als antwoord dat mijn verzoek tot annulering moest gebeuren op 16 oktober voor 23:59.Check in is vanaf 15 uur. Mijn aanvraag gebeurde dus 5 dagen voor het gebruik van de kamer.Bovendien werd mijn reservatie tweemaal aangerekend. Het zogezegde bewijs: twee verstuurde emails , ik heb slechts 1 email ontvangen.Ik begrijp en accepteer dat er bepaalde kosten verbonden zijn aan een aanvraag tot annulatie, maar ik kan onmogelijk akkoord gaan dat men het vollodige bedrag, 572 euro,aanrekent wanneer ik EN volgens mij op tijd heb geannuleerd, EN bovendien voor 2 kamers.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform