Terug

Annuleren

In behandeling Openbaar

Klacht

H. N.

Naar: Testaankoop

04/09/2025

Ik wil mijn abonnement annuleren

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: H. N.

05/09/2025

Beste abonnee, We bedanken u om ons dit te melden via ons klachtenplatform. Onze verontschuldigingen hiervoor, we hebben uw bericht intern doorgestuurd naar de abonnementendienst zodat zij dit kunnen nakijken en het nodige doen. U ontvangt van hen nog een bericht. Vriendelijke groeten, De Klantendienst

Testaankoop

Naar: H. N.

08/09/2025

Beste, Wij hebben uw bericht goed ontvangen. Bij nazicht stellen we vast dat de stopzetting van je abonnement op 18 augustus 2025 werd verwerkt door onze abonnementendienst. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Deze mail kreeg van ons het dossiernummer 13241820. Het abonnement werd beëindigd met ingang van 01/09/2025. Daar onze adressenlijst steeds op voorhand opgesteld wordt, is het mogelijk dat het tijdschrift voor de maand september nog verstuurd wordt. Je hoeft hiervoor niets te ondernemen. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform