Beste Test-aankoop,Onze excuses voor het ongemak. Het gaat hier om een misverstand en uiteraard is een terugbetaling geen enkel probleem. Graag verklaar ik het misverstand.Marijke is nieuw bij ons op kantoor en heeft 2 zaken door elkaar gehaald waardoor het hier om een menselijke fout gaat. Zelf was ik afgelopen week afwezig door ziekte, dus heeft zij naar haar kunnen alles zo goed mogelijk afgehandeld. Als onze klant zelf wilt verzetten, zouden er inderdaad kosten verloren gaan. Maar als de cursus langs onze kant verplaatst moet worden (om welke reden dan ook), zijn er inderdaad 2 keuzes:Datum verplaatsenVolledige terugbetaling.Natuurlijk hopen we de klant alsnog een leuke ervaring te bezorgen, maar we begrijpen het zeker als de klant een volledige terugbetaling wenst.Het bedrag heb ik dan gelijk ook vandaag teruggestort. Deze tussenkomst was eigenlijk overbodig geweest als de klant gewoon even naar een verantwoordelijke had gevraagd.Met vriendelijke groet,Jense HooghiemstraAlgemeen directeur T: +32 3 501 5 501E: info@slipway.beW: www.slipway.beA: Slipway BV - Kwade Weide 7B - 2920 Kalmthout - BE0 834.961.647Follow us on Facebook here!